Ewa Witkowska została twarzą kampanii Gasanovy pre-fall 2022. Kolekcję tę, celebrującą ponadczasowe piękno, marka pokazała 14 lutego podczas nowojorskiego tygodnia mody.
Założona w 2014 roku przez projektantkę Elvirę Gasanovę marka od paru lat widoczna jest na tygodniach mody w Paryżu, Mediolanie czy Nowym Jorku. 14 lutego najnowszą kolekcję marki zaprezentowano właśnie w Stanach. Pokazano tam projekty inspirowane latami 20. XX wieku, celebrujące ponadczasowe piękno i kobiecość – luźne garniturowe spodnie i marynarki zdobione kamieniami, prześwitujące sukienki i koszule. Nie brakowało zarówno długości mini, jak i maksi, oversize połączono z kobiecymi sylwetkami podkreślającymi talię, pojawiły się również rozcięcia. Stroje wykonane z lnu, ekologicznej skóry i jedwabiu zdobią pióra i kamienie.
Bestsellerem marki są „kryształowe” sukienki, nosi je m.in. Kourtney Kardashian. Nawiązaniem do nich jest w tej kolekcji długa marynarka wyszywana kamieniami. Projekty Gansanovy wybierają na czerwony dywan również Gigi Hadid, Paris Hilton, Toni Braxton, Irina Shayk. Ewa Witkowska, która została twarzą kampanii, współpracowała wcześniej z takimi markami, jak YSL, Gucci, Thierry Mugler, Alexander McQueen, Vivienne Westwood.
Modelka: Ewa Witkowska
Zdjęcia: Sergey Vasiliev
Stylizacja: Eugénie Skvarska
Asystent stylistki: Vlad Askerov
Makijaż i włosy: Oksana Cherepania
Oświetlenie: Den Belikov
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.