Gigi Hadid została twarzą najnowszej kampanii Maybelline. Pozując w tiulowej błękitnej spódnicy na dachu taksówki w Nowym Jorku, wygląda niczym współczesna Carrie Bradshaw.
Kultowy serial „Seks w wielkim mieście” na stałe wpisał się do historii popkultury, a jego główne bohaterki wylansowały mnóstwo modowych trendów. Samantha Jones, jako pierwsza nosiła skąpy sweterek zapinany na dwa guziki, Charlotte York stawiała na romantyczne klasyki, a garderoba Mirandy Hobbes stanowi inspiracje dla współczesnych biurowych looków. Jednak to Carrie Bradshaw zyskała miano serialowej ikony stylu i jednej z najlepiej ubranych kobiet w świecie telewizji. Nowojorska felietonistka zasłynęła z torebek-bagietek Fendi, saddle bag Diora i kolekcji szpilek Manolo Blahnika, o których do dziś krążą legendy.
Carrie Bradshaw miała również słabość do tiulowych spódniczek. Z pewnością każda fanka „Seksu w wielkim mieście” pamięta intro serialu, w którym główna bohaterka przemierza ulice ruchliwego Nowego Jorku, w króciutkiej, białej tutu. Nawiązanie do stylu pisarki znajdziemy w najnowszej kampanii Maybelline, której twarzą została Gigi Hadid. Topmodelka pozuje na dachu taksówki ubrana w długą, tiulową spódnicę w odcieniu baby blue. Look uzupełnia oversize’owa bluza z kapturem, marynarka i niebieskie sneakersy na grubej, białej podeszwie. Nowy Jork to podobnie jak w przypadku Carrie, ukochane miasto modelki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.