Kamila Szczawińska w kampanii Miloo Home uchyla drzwi do prywatnej przestrzeni
Modelka Kamila Szczawińska została twarzą najnowszej kampanii marki MILOO HOME. W myśl dewizy „Every Home Has a Story” zachęca do odkrywania magii własnych wnętrz.
Ekskluzywna marka MILOO HOME ma w ofercie designerskie meble i akcesoria do domu oraz ogrodu. Klasyka przeplata się tu ze stylami nowoczesnym i industrialnym, a kolekcje powstają w zgodzie z aktualnymi trendami. W MILOO HOME każdy znajdzie coś dla siebie. Tym bardziej że doskonałe wzornictwo to nie wszystko, najwyższa jest również jakość wykonania.
Doceniła to modelka Kamila Szczawińska – jej podejście do życia i przestrzeni wokół siebie idealnie współgra z dewizą marki. Dowodem jest najnowsza kampania.
Kamila Szczawińska w filmie reklamowym marki MILOO HOME pokazuje prywatną przestrzeń
Sesje zdjęciowe i filmy reklamowe to dla Kamili Szczawińskiej codzienność. Współpraca z MILOO HOME była jednak doświadczeniem wyjątkowym. W ramach kampanii Kamila Szczawińska otworzyła drzwi do swojej prywatnej przestrzeni. Wszystko po to, by pokazać, jak celebruje kluczowe dla MILOO HOME wartości: elegancję, przytulność, komfort i funkcjonalność.
– Świt to dla mnie czas odkrywania – w promieniach wschodzącego słońca odnajduję siłę i nadzieję. Meble towarzyszą mi niczym bliscy przyjaciele, dodając blasku mojej codzienności. Moja przestrzeń to miejsce, gdzie mogę wyciszyć umysł i napełnić serce spokojem. Odkrywam magię prawdziwego odpoczynku, inspirując się harmonią dookoła, coraz częściej wybieram chwile na zewnątrz. Zanurzam się w naturalnym pięknie, regeneruję ciało i duszę – mówi w filmie reklamowym marki MILOO HOME Kamila Szczawińska.
Zachęca, by każdy dostrzegł magię, jaką kryją w sobie wnętrza: nie tylko te, które oglądamy na zdjęciach czy odwiedzamy podczas wakacji, ale przede wszystkim te, w których mieszkamy i bywamy na co dzień.
Sesja zdjęciowa kampanii MILOO HOME pokazuje meble praktyczne i komfortowe
W kampanii MILOO HOME meble, lampy i dodatki z bogatej oferty marki wykorzystano do zaaranżowania przytulnych przestrzeni sprzyjających przyjemnemu odosobnieniu, zarówno w domu, jak i w ogrodzie. Na zdjęciach uwiecznił je Daniel Korzewa.
Wśród inspiracji dostrzec można różnorodne aranżacje. Nad basenem Kamila Szczawińska relaksuje się na okrągłym łóżku dziennym Maje Sand. Meble z tej samej kolekcji – sofę, szezlong, fotel i stolik – ustawiono na tarasie. Wykonane z technorattanu są odporne na deszcz i pięknie wpisują się w naturalne otoczenie.
W głębi ogrodu, pod ścianą lasu ustawiono fotele, pufy i stoliki z kolekcji Tongo. Nowoczesne formy połączono z innowacyjnymi rozwiązaniami, takimi jak wbudowane w stoliki oświetlenie solarne – nastrojowe i praktyczne.
Meble wypoczynkowe Peneco zyskały jeszcze więcej uroku dzięki sfotografowaniu ich na tle ukwieconej łąki. W tej serii naturalne lite drewno zestawiono ze sznurkową plecionką.
Relaksowi sprzyja też bujany fotel wiszący Cocoon, który zdaniem Kamili Szczawińskiej jest wiosną i latem po prostu obowiązkowy. Z tą opinią zgadzają się klienci MILOO HOME – Cocoon jest bestsellerem marki.
Meble MILOO HOME inspirują do tworzenia historii
Kampania MILOO HOME z Kamilą Szczawińską dowodzi, że można łączyć piękno z funkcjonalnością. Inspiruje do urządzania przestrzeni zgodnie z tą zasadą, a zarazem niczego nie narzuca. Bo przecież każde wnętrze ma swoją historię, a meble i akcesoria pomagają ją opowiedzieć. Te z MILOO HOME niezawodnie wzbogacą naszą codzienność i otaczającą przestrzeń.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.