Modne marszczenie
Proste, w stonowanych odcieniach, z miękkim marszczeniem – oto ulubione it-bags influencerek, które znajdziemy teraz w kapsułowej kolekcji Soft Volume Jenny Fairy dla CCC.
Alicja Werniewicz to nietuzinkowa osobowość. Stylistka gwiazd, influencerka i wieloletnia szefowa działu mody wiodącego magazynu o modzie łączy karierę w branży z macierzyństwem. Na jej profilu na Instagramie oglądamy efekty jej pracy, scenki z życia rodzinnego i, oczywiście, supermodne stylizacje. Ostatnio do kamelowego płaszcza, golfu w podobnym odcieniu i nieśmiertelnych błękitnych dżinsów wybrała torebkę z kapsułowej kolekcji Soft Volume Jenny Fairy dla CCC. Idealnie dopasowana do okrycia i dzianiny zachwyciła Werniewicz prostotą kształtu, ciepłym odcieniem i intrygującym detalem – marszczoną rączką. Taki trend obserwowaliśmy na pokazach kolekcji domu mody Bottega Veneta projektu ulubieńca gwiazd Daniela Lee. Ikony stylu, influencerki i redaktorki pokochały nowy minimalizm, który zachowując czystość formy, jednocześnie uwodzi kobiecymi elementami. Alicja nie jest jedyna. Kolekcję Soft Volume nosi już także Agnieszka Ścibior, legenda polskiej branży, która właśnie otrzymała Złote Lwy na 45. FPFF w Gdyni za „Zabij to i wyjedź z tego miasta”. Wybór Agnieszki padł na drugi model – większy, w kształcie croissanta, noszony na ramieniu. Karmelowy odcień stylistka zestawiła z innymi stonowanymi barwami – beżem i czernią. It-bag wpisuje się w miejski look, zestawiona z luźnymi spodniami, prostym płaszczem i ciężkimi butami. Kremowy beż woli Aleksandra Teresa Grzymska. Influencerka słynąca z połączenia minimalistycznego i zmysłowego styli, do skórzanych spodni, czarnego płaszcza i szarej dzianiny wybrała najjaśniejszy z odcieni torebki Soft Volume. Każdej z kobiet ich nowe ulubione torebki towarzyszą w codziennych przygodach – w drodze do biura, na spotkanie służbowe, czy spacer z przyjaciółmi.
W kolekcji Soft Volume znalazło się pięć torebek – trzy duże i dwie małe. Pierwszy model jest większy. Zaokrągloną formą przypomina rogalik. Występuje w trzech ponadczasowych, a jednocześnie zgodnych z aktualnymi trendami kolorach: kremowym beżu, czerni oraz karmelu. Drugi – mniejszy, przypominający prostokątną saszetkę – jest dostępny w czerni i beżu.
Jak zawsze w przypadku Jenny Fairy, kolekcja jest zgodna z najnowszymi tendencjami, a jednocześnie pomaga zbudować klasyczną bazę garderoby. It-bags z marszczeniami sprawią, że najprostsze zestawy staną się wyrafinowane, stylizacje bawiące się elementami mody męskiej nabiorą kobiecego charakteru, a casualowe looki zaczną przypominać sylwetki ze street style’owych zdjęć z paryskiego tygodnia mody.
Każda kobieta wie, że torebka, która skrywa jej największe tajemnice, to nieodłączna towarzyszka codzienności. Modele z miękkimi detalami nieprzypadkowo zdobyły serca modnych dziewczyn akurat w 2020 roku. Zwrot ku klasyce, pragnienie ponadczasowości, ograniczenie konsumpcji – branża obrała kurs na bardziej zrównoważoną przyszłość. A potrzeba bliskości, bezpieczeństwa i ciepła, która drzemie w każdym z nas, zwłaszcza teraz, skłoniła nas do poszukiwania w modzie wygody.
Kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, online na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.
Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Stylizacja: Michał Koszek
Modelki: Matea Brakus i Harriet Longhurst
Makijaż: Wilson
Fryzury: Michał Bielecki
Scenografia: Anna Witko
Produkcja: Masik Production