Monogram pełen energii
Francuska marka Longchamp wypuściła pierwszą w swej historii kolekcję z monogramem. Dziewięć liter składających się na jej nazwę trafiło nie tylko na kultowe torebki Le Pliage, lecz także na kolekcję ready-to-wear. Twarzą kampanii Longchamp LGP jest amerykańska modelka i influencerka Kendall Jenner.
Longchamp od dekad kojarzy się z najwyższej jakości dodatkami. Słynną torebkę Le Pliage noszą kolejne pokolenia it girls, a od zeszłego roku marka ma w swojej ofercie również ubrania. 14 maja do butików Longchamp trafiła kolekcja, o której głośno zrobiło się już w lutym, podczas nowojorskiego tygodnia mody. Wtedy marka pokazała przedsmak Longchamp LGP – akcesoria i ubrania, które redefiniują pojęcie luksusowego monogramu.
Monogram według Longchamp nie jest statecznym symbolem. Jego dziewięć liter można określić jako szalony miks wzornictwa Bauhausu i estetyki op-artu. Kontrast białych, zachodzących na siebie liter na czarnym tle sprawia, że wzór wiruje w oczach i przywodzi na myśl prace Andy’ego Warhola. Ale choć kolekcja LGP czerpie pełnymi garściami z przeszłości, jednocześnie kipi hipnotyzującą, młodzieńczą energią. Jest współczesna, kosmopolityczna, z lekkim przymrużeniem oka. Tym samym idealnie oddaje ducha marki, która poszanowanie dla rękodzielniczej tradycji łączy z perfekcyjnym wyczuciem najnowszych trendów.
Longchamp LGP to kolekcja, która idealnie wpisuje się w miejski styl, a co za tym idzie – ma spore szanse stać się prawdziwym hitem letnich imprez. Wchodzące w jej skład akcesoria nie są adresowane wyłącznie do kobiet. Oczywiście nie mogło zabraknąć kultowej torebki Le Pliage w najnowszym, opatrzonym monogramem wydaniu. Kolekcja Longchamp LGP to dwie uzupełniające się linie – Le Pliage LGP i Le Pliage Cuir LGP.
Pierwsza zawiera ozdobione czarno-białym monogramem torby podróżne i kultowe nylonowe torebki. Towarzyszą im plecaki, sakiewki oraz ultramodne nerki na długim pasku umożliwiającym noszenie ich na ramieniu. Słowem: niezbędne części składowe miejskiego stylu.
Z kolei w przypadku Le Pliage Cuir LGP monogram został nadrukowany na supermiękkiej skórze, z której słynie marka. Wśród modeli tworzących tę kolekcję nie mogło zabraknąć pakownych i zarazem stylowych toreb podręcznych o wytrzymałych, skórzanych uszach oraz odpinanym, długim pasku na ramię. Obok nich w kolekcji znajdziemy saszetki i plecaki.
Obie linie są dostępne zarówno w wersji czarno-białej, ożywionej akcentami w odcieniu soczystej limonki, jak i czerwono-czarnej z niewielkim dodatkiem bieli. Linia Le Pliage Cuir LGP pojawi się także w kolorze czerni i pudrowego różu. Niestety, ta ostatnia opcja będzie dostępna wyłącznie na rynkach azjatyckich. Wszyscy za to będą mogli zaopatrzyć się w podręczną walizkę tego sezonu – ultralekka, oczywiście ozdobiona monogramem, stanowi idealne rozwiązanie na stylową podróż. Za jej pomocą marka jednocześnie składa hołd swemu kosmopolitycznemu dziedzictwu, które nie zna granic.
Choć Longchamp to marka kojarzona przede wszystkim z luksusowymi akcesoriami, od zeszłego roku ma w swojej ofercie również linię ubrań ready-to-wear. Tak jak w przypadku toreb i plecaków tu również w przypadku kolekcji Longchamp LGP mamy do wyboru dwie linie kolorystyczne: czarno-białą i czarno-czerwoną.
Twarzą kolekcji jest ambasadorka marki Longchamp – amerykańska modelka i influencerka, Kendall Jenner. Wszystko wskazuje na to, że w tym sezonie ulice miast opanuje dziewięć liter pełnego hipnotyzującej, młodzieńczej energii monogramu Longchamp.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.