„My sport, my fashion” to hasło kampanii S’portofino na sezon jesień-zima 2023-2024. Multibrand przedstawił zimowe kolekcje, które są nie tylko ciepłe i wygodne, ale i stylowe. Wśród nich znalazły się projekty takich marek jak Bogner, Goldbergh czy Kujten.
W nowej kampanii S’portofino zachęca do odkrywania odzieży sportowej, która coraz chętniej czerpie ze świata high fashion. Firma udowadnia, że na stoku nie musimy rezygnować ze stylu. Zima w wydaniu multibrandu to modne kolory, nowoczesne kroje i staranna selekcja marek premium.
— W S’portofino wprowadzamy modę do sportu, czerpiąc to, co najlepsze z obu tych dziedzin. Dlatego w naszej najnowszej kampanii znalazły się produkty odzwierciedlająca światowe trendy, które w niczym nie ustępują tradycyjnej odzieży technicznej – komentuje Sylwia Jurkiewicz, Menedżer ds. Strategii i Komunikacji Marki S'portofino. – S’portofino w swoim DNA posiada bowiem zarówno miłość do mody, jak i aktywności fizycznej. Udowadniamy, że to uczucie nie wymaga kompromisów i modnie można wyglądać w każdej sytuacji, również tej sportowej — dodaje.
W jesienno-zimowej kampanii znalazły się projekty takich marek premium jak Bogner, Goldbergh Allude, Kujten oraz Dale of Norway, a także znanych w świecie narciarzy Toni Sailer i Descente. Wśród nich znajdziemy swetry z wełny merynosa czy merino, termoaktywne leginsy, puchowe kurtki, kaszmirowe swetry, a także kamizelki z owczej skóry. Nie zabrakło również ciepłych rękawiczek i czapek, futrzanych śniegowców czy stylowych uggów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.