Masywne mokasyny, które podkręcą nawet najbardziej casualową stylizację. Lakierowane pantofelki Mary Jane, niezawodne kozaki, a może skrojone na niższe temperatury botki o jaskrawozielonym wykończeniu? W najnowszej kampanii Jenny Fairy przeboje sezonu wybiera supermodelka Emily Ratajkowski.
W poprzednich odsłonach kampanii Jenny Fairy wspólnie z Emily Ratajkowski odwiedzaliśmy budzący się do życia Paryż i słoneczne Lazurowe Wybrzeże. Nadszedł czas, by w pełni zanurzyć się w trendach na jesień. A ta – jak udowadniają fotografie promujące nowości marki – wcale nie musi być pochmurna. W najnowszej ofercie coś dla siebie znajdą bowiem zarówno minimalistki, jak i fanki stylu rokoko. Będzie coś dla tych, które sztywno trzymają się kalendarza mody i tych, którym niestraszne są wrześniowa niepogoda czy listopadowa plucha.
Jesienne nowości Jenny Fairy
W zgodzie z biurowym dress codem przygotowano klasyczne pantofelki Mary Jane, ale wzniesione na karbowanych platformach. Są eleganckie, choć masywne mokasyny i zawadiackie kowbojki. W nurcie lansowanego przez Diesla czy Davida Komę trendu biker, do oferty dołączono nawet botki o motocyklowym sznycie – osadzone na mocnym obcasie i wybarwione na jaskrawą zieleń. Ale że w Jenny Fairy myśli się pragmatycznie, zespół kreatywny wypuszcza także serię toreb do kompletu. Szytych z matowej, lakierowanej lub kolorowej ekoskóry. Wśród przepowiadanych na bestseller można wymienić kompaktowe shopperki, które mimo niepozornych rozmiarów, mieszczą cały biurowy ekwipunek. W kolekcji przewijają się liczne wariacje na temat kopertówki (do noszenia na co dzień, w pracy i w aranżacji evening attire) oraz rockandrollowe bagietki zwieńczone asymetrycznymi przeszyciami i seledynową lamówką.
Do 30 września w sklepach CCC trwa promocja Multisztuki, dzięki której można otrzymać 25 proc. zniżki na drugi produkt, 50 na trzeci lub czwarty odebrać gratis.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.