Podczas oscarowego afterparty Pamela Anderson zachwycała promienną cerą oraz szerokim uśmiechem, ubrana w suknię Oscara de la Renty. Na uroczystą inaugurację swojej współpracy z marką Re/Done gwiazda „Słonecznego patrolu” założyłla denimowy total look, a do niego klapki na obcasie. Zarówno podczas tego wydarzenia, jak i sesji zdjęciowej zrealizowanej do kampanii, aktorka pozostała wierna promowanemu przez siebie naturalnemu wizerunkowi.
Dzień po gali wręczenia Oscarów 56-letnia gwiazda uczestniczyła w premierze nowej kolekcji marki Re/Done w Los Angeles. Pojawiła się na tej uroczystości w towarzystwie syna i modelki Charlotte McKinney.
Pamela Anderson jeansowy total look zestawia z modnymi klapkami na szpilce
Gwiazda „Słonecznego patrolu”, która nawet podczas oscarowego afterparty, organizowanego przez magazyn „Vanity Fair”, prezentowała naturalną urodę w niemalże niewidocznym makijażu, wciąż pozostaje wierna takiemu wizerunkowi. Dzień po wręczeniu złotych statuetek Akademii Filmowej, Anderson wzięła udział w premierze nowej kolekcji marki Re/Done, która zaprosiła ją do uczestnictwa w kampanii promującej nową linię jeansowych projektów.
Na tę okazję Anderson wybrała dwa rodzaje jeansu. Stylizacja wydaje się nawiązywać do looku Katie Holmes, która podczas nowojorskiego tygodnia mody dwa odcienie jeansu zestawiła z rajstopami w kolorze fuksji.
Pamela Anderson zdecydowała się na modne klapki na szpilce w kolorze miedzi, które zestawiła z dopasowanymi kolorystycznie awiatorkami. Jeansową koszulę z obszernymi kieszeniami, zapinaną na delikatne guziki, połączyła ze spodniami o jaśniejszym odcieniu, lekko podwyższonej talii i prostej nogawce.
Zrezygnowała z makijażu, a także z dodatków, dzieki czemu jej look był prosty, a jednocześnie efektowny. Podobnie jak podczas oscarowego afterparty, również z okazji premiery nowej kampanii gwiazda zdecydowała się także rozpuścić naturalne blond włosy.
Pamela Anderson w nowej kampanii marki Re/Done pozuje bez makijażu
Marka, specjalizująca się w denimie, zaprezentowała na Instagramie efekty nowej sesji zdjęciowej z Pamelą Anderson. Gwiazda pozuje w jeansowych spodniach, topach, minispódniczkach.
Brand Re/Done zwraca uwagę na fakt, że linia została stworzona w duchu mody zrównoważonej, a stylizacje Pameli Anderson z lat 90. zreinterpretowano „na jej własnych warunkach”. Jak czytamy na profilu marki, produkty powstały z tkanin pochodzących z recyklingu, z nieprzetworzonej bawełny organicznej i materiału zrobionego z uzyciem skórek jabłek.
Jak twierdzi Pamela Anderson, młodzieńcza stylistyka kampanii „Re/Done & Pam” jest „związana z wieloma wspaniałymi wspomnieniami” z dawnych lat. Gwiazda przed rozpoczęciem współpracy z marką, nalegała, żeby sesja zdjęciowa była autentyczna. – Chciałam, żeby to było surowe, bez makijażu – mówiła, podkreślając, że zależy jej na wierności swojemu naturalnemu wizerunkowi, który promuje od ubiegłego roku.
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.