Co tydzień na Netfliksie ukaże się nowy film. Jeszcze w styczniu zobaczymy „Białego Tygrysa” z Priyanką Choprą Jonas w roli głównej, a na początku lutego zadebiutuje wyczekiwany „Malcolm i Marie” z Zendayą i Johnem Davidem Washingtonem.
Pandemia przyczyniła się do poważnych zmian w branży filmowej. Serwisy streamingowe zastąpiły kinowe sale, gromadząc przed ekranami telewizorów, smartfonów i laptopów miliony widzów na całym świecie. Pod koniec roku udaliśmy się w podróż do Francji z „Emily w Paryżu”, śledziliśmy losy mieszkańców Pałacu Buckingham w „The Crown” oraz młodej szachistki Beth Harmon z „Gambitu królowej”, żeby ostatecznie przenieść się do XIX-wiecznego Londynu w „Bridgertonach”.
To nie koniec. Platforma Netflix zapowiedziała, że co tydzień jej oferta poszerzy się o kolejne produkcje z udziałem największych gwiazd Hollywood (m.in. Leonardo DiCaprio, Sandry Bullock, Meryl Streep, Jennifer Lawrence, Ryana Reynoldsa, Jennifer Garner, czy Naomi Watts). Zobaczymy obrazy wybitnych reżyserów (jak Nora Fingscheidt, Joe Wright, Shawn Levy, Robert Pulcini i Shari Springer Bermana) i debiutantów (Halle Berry z „Bruised” oraz Lin-Manuela Miranda z „tick…tick…BOOM!”).
Jeszcze w styczniu pojawi się „W strefie wojny” Mikaela Håfströma. Film śledzi historię pilota dronów (Damson Idris), który ma ustalić lokalizację broni masowej zagłady, zanim wpadnie w niepowołane ręce. Tydzień później zobaczymy „’Ohana: Najcenniejszy skarb” (Jude Weng) o niezwykłych wakacjach rodzeństwa z Brooklynu. Ostatnią premierą miesiąca ma być „Biały Tygrys” z Priyanką Choprą Jonas w roli głównej. Luty rozpocznie się od wyczekiwanego dramatu „Malcolm i Marie” (Sama Levinsona). Odę do wielkich hollywoodzkich romansów poświęcono wieczorowi filmowca (John David Washington) i jego dziewczyny (Zendaya).
Chronologia kolejnych debiutów na platformie nie jest jeszcze w pełni znana, ale w najbliższych miesiącach możemy się spodziewać: „8 Rue de l'Humanité”, „A Boy Called Christmas”, „A Castle for Christmas”, „Afterlife of the Party”, „Armia umarłych”, „A Week Away”, „A Winter’s Tale from Shaun the Sheep”, „Back to the Outback”, „Beauty”, Beckett”, „Blonde”, „Blood Red Sky”, „Bruised”, „Concrete Cowboy”, „Don't Look Up”, „Do wszystkich chłopców: zawsze i na zawsze”, „Dwóch Ojców”, „Dzień na tak”, „Escape from Spiderhead”, „Fear Street Trylogia”, „Fever Dream”, „Fuimos Canciones”, „Gdy sen nie nadchodzi”, „Intrusion”, „Kate”, „Love Hard”, „Monster”, „Moxie”, „Munich”, niezatytułowanej komedii romantycznej Alicii Keys, niezatytułowanego filmu Alexandre’a Moratto, niezatytułowanego projektu Grahama Kinga, „Nightbooks”, „Night Teeth”, „No One Gets Out Alive”, „O2”, „Pranksterzy w trasie”, „Red Notice”, „Rise of the Teenage”, „Mutant Ninja Turtles”, „Robin Robin”, „Róża Bombaju”, „Skater Girl”, „Stowaway”, „Sweet Girl”, „The Guilty”, „The Hand of God”, „The Harder They Fall”, „The Kissing Booth 3”, „The Last Mercenary”, “The Loud House Movie”, “The Power of the Dog”, “There's Someone Inside Your House”, „The Starling”, “The Swarm”, “The Woman in the Window”, “Things Heard and Seen”, “Thunder Force”, „Trollhunters: Rise of the Titans”, „Wish Dragon”, „Zamiana z księżniczką 3”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.