New Balance prezentuje nową odsłonę kampanii „We Got Now”. Do udziału marka zaprosiła swoich ambasadorów. Wśród nich znaleźli się sportowcy z różnych dyscyplin: koszykówki, lekkoatletyki, futbolu. Bohaterem pierwszego filmu został japoński baseballista Shohei Ohtani.
„We Got Now” to globalna kampania New Balance. W reakcji na jej sukces marka postanowiła dalej zrzeszać miłośników sportu. Bohaterzy „We Got Now” to osoby ze świata sportu i kultury, które inspirują młode pokolenie. Film z udziałem japońskiego baseballisty Shohei Ohtani, dwukrotnego zdobywcy tytułu najbardziej wartościowego gracza American League, zainaugurował tegoroczną odsłonę kampanii.
– Marka zainaugurowała kampanię We Got Now w mediach społecznościowych 17 kwietnia i będzie ją kontynuować przez całe lato podczas kluczowych wydarzeń sportowych – spot koszykarski z udziałem wielu sportowców podczas playoffów NBA, Coco Gauff podczas sezonu Wielkiego Szlema, Bukayo Saka podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Sydney McLaughlin-Levrone podczas jej sezonu biegowego – mówi Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu New Balance.
Mistrzowie różnych dyscyplin sportowych wystąpią w kolejnych odsłonach kampanii New Blance
Nieodłączną częścią sportu są emocje. Jeśli zostaną odpowiednio przepracowane, potrafią motywować i budować wiarę w swoje umiejętności. To właśnie nieskrępowana pewność siebie i głęboka świadomość sportowych osiągnieć ambasadorów New Balance były inspiracją do stworzenia kampanii „We Got Now” na rok 2024. Każdy ze spotów poświęcony jest innej osobie.
Kolejne etapy kampanii będą towarzyszyły najważniejszym wydarzeniom sportowym. Ich bohaterami są kanadyjski koszykarz grający na pozycji rozgrywającego w amerykańskim klubie NBA, Jamal Murray, amerykańska lekkoatletka, jedna z najszybszych kobiet na świecie Sydney McLaughlin-Levrone, Bukayo Saka, wschodząca gwiazda angielskiego futbolu, piłkarz grający w klubie Arsenal F.C, oraz tenisistka Coco Gauff, druga rakieta świata w rankingu WTA.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.