Na towarzyszącym Igrzyskom Olimpijskim w Paryżu evencie mrki Omega nie mogło zabraknąć Nicole Kidman. Gwiazda olśniewała w krótkim topie Valentino zestawionym z delikatnie rozkloszowaną spódnicą maksi. Stylizacje uzupełniał oczywiście zegarek szwajcarskiej marki. – Za każdym razem, gdy występuje na oficjalnym wydarzeniu, pytam Omegi, czy mają coś wyjątkowego. Wypożyczają mi modele z kolekcji muzealnej i one robią po prostu piorunujące wrażenie – powiedziała aktorka przedstawicielom brandu.
Nicole Kidman została ambasadorką marki Omega w 2005 roku. Od prawie dekady regularnie współpracuje z brandem, pojawiając się w różnych kampaniach reklamowych i wydarzeniach promujących produkty szwajcarskiego imperium. Teraz gwiazda przybyła na event Omegi w Paryżu towarzyszący otwarciu Igrzysk Olimpijskich.
Nicole Kidman największą fanką zawodów sportowych wśród gwiazd Hollywood
Nicole Kidman od dziecka jest fanką sportu. Gra w tenisa, biega i pływa. Uwielbia też oglądać sport i kibicować zawodnikom. Gwiazda była na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver. Do stolicy mody przybyła trzy tygodnie przed rozpoczęciem wydarzenia. Aktorka zdążyła już zobaczyć zawody skateboardzistek i zwycięstwo Léona Marchanda płynącego po rekord olimpijski w stylu zmiennym. Urodzona w Australii, a robiąca w Stanach Zjednoczonych karierę gwiazda mówi, że kibicuje obu krajom. – Zależy od konkurencji. Raz bardzo mocno trzymałam kciuki za jedną z Australijek i udało jej się. W pływaniu startuje Amerykanka, która chodziła z moją córką do szkoły. Dlatego w tym przypadku zdecydowanie kibicujemy reprezentacji Stanów Zjednoczonych – zdradziła przedstawicielom Omegi.
Gwiazda uważa, że siła Igrzysk Olimpijskich tkwi w dawaniu ludziom nadziei. – Kibicujemy każdemu sportowcowi, który przybywa na igrzyska. Uwielbiam obserwować tak zjednoczonych ludzi – tłumaczy aktorka. I dodaje: – Rywalizacja jest ważna, ale równie ważne jest doświadczanie wielkiej radości z uczestnictwa
Prawie stuletnie sportowe dziedzictwo marki Omega
Marka Omega jest mocno związana ze światem sportu. Znana jako oficjalny chronometrator wielu ważnych imprez sportowych, w tym igrzysk olimpijskich. Firma sponsoruje również różne dyscypliny sportowe, takie jak żeglarstwo, narciarstwo alpejskie, lekkoatletyka i tenis. Ponadto jest znana z innowacyjnych technologii w pomiarze czasu, używanych w zawodach sportowych. – To dziedzictwo, które ma już 92 lata. Dla mnie logo marki intuicyjnie kojarzy się z igrzyskami olimpijskimi – skomentowała Nicole Kidman.
Aktorka jest wielką fanką zegarków marki. – Zmieniam je cały czas, jednak Ladymatic to prawdopodobnie ten, do którego wracam najczęściej. Mam córkę, która też ma bzika na punkcie zegarków. Ubiera się bardziej na sportowo ode mnie, ale w Paryżu nosi właśnie Ladymatic. Po prostu ma styl
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.