Niezwykła kampania marki adidas z gwiazdami sportu i neurobiologii

Nowa, globalna kampania marki adidas to projekt niezwykły. Nie dość bowiem, że zaangażowano w nią największe nazwiska świata sportu, to do współpracy zaproszono również naukowców z dziedziny neurobiologii, którzy zbadali w jaki sposób zapanować nad presją i czerpać radość oraz satysfakcję z aktywności fizycznej.
Presja, zawód, spalanie się na własnej ambicji, to uczucia, których doświadczają sportowcy na każdym poziomie zaawansowania. By ich wesprzeć, dodać im odwagi i umożliwić wykorzystywanie pełni potencjału adidas nawiązał współpracę ze światowej sławy atletami (golfistami Ludvigiem Åbergiem i Rose Zhang oraz koszykarką Nneką Ogwumike), amatorami gry, a także czołowymi neurologami sportowymi z neuro11. Na podstawie specjalistycznych badań opracowano manifest „You Got This” oraz serię poradników, podpowiadających, jak lepiej osiągać cele podczas turniejów i treningów golfa, piłki nożnej, koszykówki oraz w codziennym życiu.

Wśród wiodących wskazówek dotyczących gry w golfa, neuro11 wymienia konieczność zarządzania swoimi oczekiwaniami, koncentrację na tu i teraz, odcinanie myśli od popełnionych błędów i zrozumienie, że perfekcja, doskonałość to jedynie iluzja. Lepsze wyniki w koszykówce pomogą osiągnąć: znalezienie nawet kilku chwil na oczyszczenie myśli i poprawę komfortu (dopasowanie ubrania, podciągnięcie skarpetek), zrezygnowanie z nadmiernego analizowania zakończonych już podań, wykorzystywanie swoich mocnych stron i ich doskonalenie. Przy piłce nożnej nasz mózg będą z kolei stymulować zadania, jak: pozostawanie w ruchu, szybka regeneracja myśli, wiara we własne decyzje, no i zdaje się najważniejsze – mierzenie wysoko.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.