Kampania na sezon wiosna-lato 2025 pokazuje wyrafinowany charakter marki COS. Jej twarzą został Adrien Brody, którego naturalna charyzma i nonszalancka elegancja doskonale wpisują się w filozofię brandu.
Kolekcja marki COS na sezon wiosna-lato 2025 łączy klasyczne krawiectwo z nowoczesną formą i dopracowanymi detalami. Oryginalne fasony, luksusowe tkaniny i subtelne proporcje nadają sylwetkom swobodnej elegancji. Paleta kolorystyczna inspirowana naturą – ziemiste beże, głębokie błękity i maślany żółty – podkreśla jej lekkość. Wśród damskich propozycji znalazły się oversize’owe garnitury z lnu, prążkowane trencze i zamszowe płaszcze, a także drapowane bluzki i ponadczasowe białe koszule. Stylizacje dopełniają rzemieślnicza biżuteria, pilotki i nowoczesne loafersy.
W męskiej kolekcji marki COS znajdziemy ubrania z lnu i zamszu
W męskiej linii kluczową rolę odgrywa len pojawiający się w garniturach, marynarkach i spodniach łączących estetykę smart casual z letnią swobodą. Zamszowa kurtka w zestawie z prążkowaną kamizelką, luźne koszule i klasyczne mule to reinterpretacja klasyki w duchu COS.
Sesję zdjęciową, zrealizowaną w zabytkowym szpitalu Ravenscourt w Londynie utrzymanym w stylu art déco, sfotografował Karim Sadli. U boku Brody’ego wystąpili Clément Chabernaud, Taemin Park, Badhiel Nyang, Mona Tougaard, Rianne Van Rompaey i Jiahui Zhang.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.