Wszystko wskazuje na to, że pierwsza torebka zaprojektowana dla francuskiego domu mody przez Matthew M. Williamsa będzie hitem tego lata.
„Torebka 4G to pierwszy tak ważny projekt, który stworzyłem dla Givenchy” – pisze Matthew M. Williams w mailu do „Vogue’a”.
Nazwa 4G powstała z inspiracji logo Givenchy. Prostokątna torebka z debiutanckiej kolekcji Williamsa dla tej marki może być noszona na ramieniu lub jako kopertówka. Już wiadomo, że w sezonie wiosna-lato 2021 trafi do najbardziej stylowych kobiet świata. Chrissy Teigen, Rihanna i Kate Moss noszą już torebkę Antigona od Givenchy, co cementuje pozycję tego domu mody jako najbardziej liczącego się producenta it-bags.
Projektując architektoniczną formę torebki 4G, Williams wybrał skóry w wielu kolorach: od czerni, kości słoniowej i cappuccino, po zieleń w odcieniu awokado, baby pink i ciemne khaki. – Ma opływowy, graficzny, prosty kształt, tak charakterystyczny dla Givenchy. Oczywiście nie zabrakło żelaznego 4G – mówi Williams. Metalowe detale to nieodłączny element projektów, które tworzy także dla własnej marki Alyx.
– Bawię się symbolem 4G – znakiem rozpoznawczym Givenchy. Akcesoria to nie tylko dodatki. Stanowią dla mnie ważną część sylwetki, mogą ją zmieniać na różne sposoby – mówi twórca. Tę dbałość o szczegóły widać również wewnątrz torebki. Zarówno małą, jak i średniej wielkości wersję 4G wyposażono w funkcjonalne kieszonki na karty i inne niezbędne drobiazgi.
Zamieszczony na stronie „Vogue’a” film prezentujący torebkę powstał we współpracy z Simonem Schmittem, a występują w nim muzy Givenchy: Meadow Walker i He Cong. – Kolejna współpraca z Givenchy i Matthew, tym razem przy kampanii reklamującej 4G, to ogromny zaszczyt – mówi Walker, która otwierała pokaz kolekcji tego domu mody na jesień-zimę 2021. Cong dodaje: – Bardzo podobał mi się mój różowy look. Czułam się w nim wyjątkowo i, jak można się było spodziewać, zakochałam się w tej torebce.
Koncepcja filmu skupia się na „sposobie bycia i pewności siebie kobiety Givenchy”. – Chciałem, by ten film stanowił kontrast dla dzisiejszego tempa konsumpcji – podsumowuje Williams.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.