Znaleziono 0 artykułów
14.05.2024

Moda przywołuje piękne wspomnienia w kampanii Answear.com

14.05.2024
Nowa kampania Answear.com z Fatimą Brunengo (Fot. Materiały prasowe)

Kampania marki Answear.com opowiada o tym, jak rzeczy, którymi się otaczamy, wpływają na codzienność. Za zdjęcia i film odpowiada Stella Consonni, a twarzą kampanii została Fatima Brunengo.

Kampania Answear.com na wiosnę-lato 2024 to refleksja nad znaczeniem przedmiotów w codziennym życiu. Niektóre mają dla nas szczególne znaczenie, a z innymi wiążemy niezwykłe wspomnienia. Przedmioty, którymi się otaczamy, tworzą scenografię dla wyjątkowych momentów.

Moda to manifest, który odzwierciedla nasze wartości

Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, nasz humor, nasz dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy lub jak siebie kreujemy. Robimy to ubierając marynarkę, t-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość ma dla nas nie but, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton; a niebieska sukienka to wspomnienie najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną. W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym Klientom – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.


Fatima Brunengo twarzą kampanii Answear.com

W ramach kampanii wizerunkowej stworzono wyjątkową sesję zdjęciową oraz film w Lizbonie. Reżyserię powierzono Stelii Consonni, która na swoim koncie ma kampanie dla matek takich, jak Gucci, Prada czy Armani. Natomiast twarzą kampanii została brazylijska aktorka i modelka Fatima Brunengo. Kreacje uchwycone przez reżyserkę to opowieść o ulotności pięknych chwil – tak powstała poetycka historia łącząca modę i lifestyle.

Wiktoria Melaniuk
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Moda przywołuje piękne wspomnienia w kampanii Answear.com
Proszę czekać..
Zamknij