Niezależna, silna, piękna – Moliera 2 inspiruje kobiety do odkrycia własnej mocy. Nową kampanię w klimacie ikonicznych kadrów Petera Lindbergha czy Patricka Demarcheliera z lat 90. stworzyła Marta Wojtal, przed której obiektywem pozowała Julia Suryś.
Na czarno-białych, surowych i seksownych, zdjęciach utytułowanej fotografki Marty Wojtal modelka Julia Suryś pozuje w czarnej skórze i piórach. Jest uwodzicielską femme fatale, a jednocześnie superbohaterką, która inspiruje siłą. Modelka nosi ubrania z luksusowego butiku Moliera 2 – czarny top z kokardą Self-Portrait, spodnie Alexandre’a Vauthiera, metaliczne botki Off-White oraz małą czarną T-Dress. Zestawiona ze srebrną torebką z kryształami Benedetta Bruzziches oraz szpilkami z kokardami Mach & Mach stworzy oryginalną stylizację na karnawał.
– W najnowszej kampanii podkreślamy, że każda kobieta jest niezwykła! Dzięki wewnętrznej sile i pewności siebie jest w stanie inspirować innych. Moda to nadzwyczajna przestrzeń, dzięki której każda z nas może wyrażać własne ja, podkreślać swoją indywidualność – mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com
Zdjęcia: Marta Wojtal / Freedom
Booking i koordynacja projektu: Tomasz Lasek / Freedom
Koncepcja artystyczna: Aleksandra Szol, Moliera2.com
Stylizacje: Aleksandra Radkowska, Moliera2.com
Creative Consultant: Paulina Suszek, Moliera2.com
Makijaż i włosy: Aneta Kacprzak/ Kasia Brzezińska
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.