Znaleziono 0 artykułów
05.05.2021

Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Prosto Klasyk

Aleksandra Lewandowska

Kampanią „Eastern Gate” Prosto Klasyk zabiera nas do Belgradu, gdzie Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik sfotografowali nowe projekty marki.

Miejsce, muzyka, ludzie i architektura. Oto cztery przestrzenie, które składają się na DNA polskiej marki Prosto założonej przez Wojtka Sokoła. Choć flagowe produkty – bluzy z kapturem, białe topy i koszulki z logo – od lat kojarzą się ze stylem warszawskiego Śródmieścia, klimatycznymi kampaniami Klasyk marka przenosi nas w inne inspirujące miejsca.

Co sezon poszukujemy miejsc, które swoim nietypowym stylem będą tworzyły tło naszych zdjęć. Po udanych wyjazdach do Pragi, Aten czy Benidormu trafiliśmy na Bałkany. Nie po to, żeby oglądać piękne widoki, jakie oferuje ta okolica. Interesowało nas to, co najbardziej surowe – mówią twórcy.

Do Belgradu Prosto Klasyk zabrało duet fotografów: Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika, którzy wykorzystując fotografią analogową, pokazali socrealistyczny klimat miasta. Nowe projekty marki sfotografowali obok starych samochodów, brutalistycznych budynków i kiczowatych szyldów.

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik

Wideo: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik, Wojciech Affek

Asystent: Wojciech Affek

Modele: Maya / MSO Belgrad, Vučina / DMM Belgrad

Stylizacja: Natalia Osełka

Makijaż i włosy: Iza Kućmierowska

Creative direction: Tomasz Kivie, Maciek Stępień / Prosto Klasyk

1/14Tylko u nas: Zdjęcia kolekcji Prosto Klasyk powstałe w Belgradzie

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Prosto Klasyk
Proszę czekać..
Zamknij