Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Prosto Klasyk
Kampanią „Eastern Gate” Prosto Klasyk zabiera nas do Belgradu, gdzie Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik sfotografowali nowe projekty marki.
Miejsce, muzyka, ludzie i architektura. Oto cztery przestrzenie, które składają się na DNA polskiej marki Prosto założonej przez Wojtka Sokoła. Choć flagowe produkty – bluzy z kapturem, białe topy i koszulki z logo – od lat kojarzą się ze stylem warszawskiego Śródmieścia, klimatycznymi kampaniami Klasyk marka przenosi nas w inne inspirujące miejsca.
– Co sezon poszukujemy miejsc, które swoim nietypowym stylem będą tworzyły tło naszych zdjęć. Po udanych wyjazdach do Pragi, Aten czy Benidormu trafiliśmy na Bałkany. Nie po to, żeby oglądać piękne widoki, jakie oferuje ta okolica. Interesowało nas to, co najbardziej surowe – mówią twórcy.
Do Belgradu Prosto Klasyk zabrało duet fotografów: Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika, którzy wykorzystując fotografią analogową, pokazali socrealistyczny klimat miasta. Nowe projekty marki sfotografowali obok starych samochodów, brutalistycznych budynków i kiczowatych szyldów.
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik
Wideo: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik, Wojciech Affek
Asystent: Wojciech Affek
Modele: Maya / MSO Belgrad, Vučina / DMM Belgrad
Stylizacja: Natalia Osełka
Makijaż i włosy: Iza Kućmierowska
Creative direction: Tomasz Kivie, Maciek Stępień / Prosto Klasyk