Tylko ty i droga. Wydeptana z piasku, asfaltowa albo ruchoma bieżnia. Nic innego się nie liczy, bo kiedy biegasz, jesteś sam na sam ze swoimi myślami. Marka New Balance przekonuje, że niezależnie od stopnia zaawansowania, intensywności treningów, motywacji i celów, bez względu na wiek, płeć i kraj pochodzenia, skoro biegasz, to jesteś biegaczem. A każdy biegacz potrzebuje niezawodnych butów.
Marka New Balance podkreśla wyjątkowość każdego biegacza. Jeśli biegasz, dołączasz do wyjątkowej społeczności – w swojej biegowej podróży nie jesteś osamotniony. Rozpoczynając swoją indywidualną przygodę z bieganiem, wnosisz w nią własną historię i motywację – niezależnie od tego, czy twoim celem jest dbałość o kondycję, redukcja stresu czy zdobycie medalu olimpijskiego. To, co łączy wszystkich biegaczy, to determinacja i czerpanie satysfakcji z ruchu.
Dla marki New Balance każdy biegacz jest tak samo ważny
Kolejna odsłona kampanii New Balance „Run Your Way” zachęca, by działać w zgodzie z samym sobą. Początkujący, średniozaawansowany czy profesjonalny – dla marki New Balance każdy biegacz jest tak samo ważny – bo każdy zasługuje na wygodne i niezawodne obuwie. Tegoroczna kampania „Run Your Way”, która rozpoczęła się pod koniec lutego, prezentuje sylwetki różnorodnych biegaczy. W ich gronie znajdują się chociażby wschodząca gwiazda biegu na 800 metrów, Roisin Willis, amerykański raper Action Bronson, zawodowy skateboarder Ryana Lay, DJ i model Wesley Bediako czy ambasadorka New Balance Aya-Al-Hafez. W ramach kampanii „Run Your Way” możemy spodziewać się także zaangażowania lokalnych społeczności biegowych i komunikacji wizualnej w ramach 18. Półmaratonu Warszawskiego i Biegu na Piątkę, organizowanego przez markę New Balance.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.