Kolekcja biżuterii Gucci Link To Love
Nowa kolekcja biżuterii Gucci utrzymana jest w klimacie lat 80. Pierścionki, bransolety, naszyjniki i kolczyki wykonano w trzech kolorach złota.
Według „Vogue Business Index” Gucci jest najpopularniejszą marką luksusową na TikToku. Włoski dom mody jest niekwestionowanym faworytem generacji Z. Jaki jest sekret jego sukcesu? Przede wszystkim umiejętność łączenia estetyki minionych dekad z wymaganiami współczesnych konsumentów. Mariaż ten był również inspiracją dla nowej kolekcji biżuterii marki – Link To Love, w której szalone lata 80. spotykają się z modą trzeciej dekady XXI wieku.
W kolekcji znalazły się ośmiokątne pierścionki i sztywne bransolety w klimacie ery disco. Część z nich jest minimalistyczna, na innych wygrawerowano logo marki, a jeszcze inne zdobią diamenty i kamienie szlachetne, takie jak zielone turmaliny czy rubelity. Z kolei naszyjniki z delikatnych łańcuszkach ozdobiono zawieszką w kształcie sztabki złota. Ten sam motyw znajdziemy na kolczykach z kolekcji. Nowością jest naszyjnik Lariat, zapinany na przesuwany element w kształcie koła. Biżuterię z kolekcji Gucci Link To Love wykonano z 18-karatowego złota w trzech kolorach – białym, żółtym i różowym.
Przy okazji premiery marka zaprezentowała również sesję i krótki film promujący kolekcję, stworzony we współpracy z fotografem Angelo Pennettą. Klip czerpie z estetyki lat 80., klimatów spotów telewizyjnych lat 60. i tradycji klasycznych portretów.