Limitowana kolekcja NYX Professional Makeup inspirowana światem Barbie
Z okazji zbliżającej się premiery filmu „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig marka NYX Professional Makeup wypuściła limitowaną kolekcję akcesoriów do makijażu, stworzoną we współpracy z Warner Bros. Pictures. Od ultraróżowych błyszczyków po telefon-lusterko – dzięki marce NYX możesz poczuć się jak odtwórczyni tytułowej roli Margot Robbie. Kolekcja jest dostępna w Polsce od 10 lipca.
Udział marki NYX Professional Makeup w promocji wyczekiwanego przez wszystkich filmu nie kończy się jednak na samej kolekcji. Towarzysząca jej globalna kampania angażuje influencerów, którzy ucieleśniają podstawowe wartości marki, a więc twórców reprezentujących wszystkie grupy etniczne, różne typy budowy ciała, orientacje seksualne i identyfikacje płciowe.
– Temat celebrowania wewnętrznego piękna przedstawiony w filmie jest głęboko zgodny z naszymi podstawowymi wartościami – wyrażaniem siebie i odkrywaniem swojego potencjału. Cieszymy się, że możemy wziąć udział w budowaniu tego zjawiska w kulturze! – powiedział Yann Joffredo, globalny prezes marki NYX Professional Makeup.
Save the Children i Barbie na rzecz edukacji dziewczynek
To nie wszystko – NYX Professional Makeup łączy siły z Warner Bros. Discovery, Mattel Philanthropy i Barbie Dream Gap Project w ramach inicjatywy społecznej na rzecz globalnej organizacji humanitarnej Save the Children. NYX zachęca fanów do publikowania materiałów z użyciem immersyjnego filtra na Instagramie pod wspólną marką Save the Children i Barbie, która ma na celu wzmacnianie pozycji dziewcząt. Za każdym razem, gdy filtr zostanie udostępniony na Instagramie, NYX Professional Makeup przekaże dolar, a maksymalnie do 25 tys. dolarów na rzecz organizacji Save the Children, przyczyniając się do zapewnienia dostępu do edukacji setkom tysięcy dziewcząt.
Tętniący kolorami Barbieland
Tymczasem w Polsce 12 lipca marka NYX Professional Makeup zaprosiła gości do wyjątkowego świata makijażu inspirowanego najnowszym filmem „Barbie”. Na jeden wieczór warszawskie Studio Tęcza zamieniło się w prawdziwe Barbieland – przestrzeń tętniącą kolorem i niezwykłą energią. Głównym punktem programu był pokaz makijażu. Zebrani goście obserwowali przygotowania artystów do scenicznych występów, między innymi vogueingu. Pod czujnym okiem profesjonalistów powstały wielobarwne makijaże przedstawicieli świata drag queen i sceny ballroomowej. Ponadto na odwiedzających czekały niezwykłe Instaspoty inspirowane kolekcją, dzięki którym mogli poczuć się, jakby przebywali w prawdziwym domku lalek. Nie mogło zabraknąć także stref makijażu, gdzie z pomocą makijażystów można było przetestować wszystkie nowości.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.