Premierowo na Vogue.pl: La Mania New Edition
W La Manii rozpoczyna się nowa era. Marka założona w 2010 roku przez Joannę Przetakiewicz przechodzi metamorfozę. Zmiany zwiastuje kampania utrzymana w klimacie Los Angeles lat 90.
W ciągu 11 lat stworzona przez Joannę Przetakiewicz La Mania zasłynęła z sukienek koktajlowych, precyzyjnie skrojonych marynarek i wysokiej jakości basików. Teraz marka skręca w kierunku streetwearu, by otworzyć się na klientki z pokolenia milenialsów i generacji Z. Odświeżony wizerunek zapowiadają identyfikacja graficzna, wygląd strony internetowej i najnowsza kampania reklamowa.
Nawiązujące do lat 90. zdjęcia pokazują dziewczyny nonszalanckie, radosne i wyzwolone. Noszą za duże garnitury i ugly sneakersy albo mini zestawione z obszernymi kardiganami. Kontrasty to znak rozpoznawczy dekady, która dała nam Nirvanę i Spice Girls, Calvina Kleina i Gianniego Versace, minimalizm i grunge.
W pierwszym dropie znajdziemy przeskalowane marynarki, sukienki mini, dresowe bluzy i spodnie oraz klasyczne T-shirty. U La Manii już kilka lat temu pojawiły się bluzy i spodnie dresowe, które przestały już kojarzyć się wyłącznie z treningiem, a zaczęły być częścią trendu na athleisure. Kolorystyka bazuje na charakterystycznych dla La Manii bieli i czerni, mocnym akcentem są zwierzęce wzory.
Pomysły na stylizacje? Oversize’owa marynarka narzucona na bluzę albo noszona na gołe ciało, minisukienka z wycięciami wzmocniona ciężką biżuterią albo szerokie dżinsy wkładane do klapek na obcasie.
Ducha kolekcji doskonale oddaje nadruk na T-shircie: „All I care about is pasta”. Odświeżona La Mania jest przeznaczona dla dziewczyn, które wiedzą, jak się dobrze bawić, podchodzą do siebie z dystansem i modę też traktują z przymrużeniem oka.
Zdjęcia: Adam Cekiera
Modelka: Mariia Derevianko
Stylista : Paweł Kędzierski / Van Dorsen Talents
Makijaż: Nina Gospodarek / Ivy Creative Management
Włosy: Mikołaj Kiełbus / Baolmi Hair
Wideo: Ivan Bambalin / Moon Films Warsaw