Po ośmiu latach działalności na polskim rynku dla marki Mandel przyszedł czas na zmiany. Komunikacja wizualna ma odzwierciedlać kierunek rozwoju firmy. Fanki torebek mogą jednak spać spokojnie – jakość pozostaje niezmienna.
Nowej komunikacji wizualnej przyświeca idea „I decided not to decide”. Tak jak w menu ulubionej restauracji, trudno zdecydować się na jedno danie, tak trudno z oferty Mandla wybrać tylko jedną torebkę. Dzięki możliwości zmiany pasków, rączek lub łańcuszków, możemy spersonalizować nasz dodatek.
Kampania i logo odzwierciedlają kierunek rozwoju marki
Nowej odsłonie komunikacji towarzyszy kampania „Mandel Collection Lunch”, do której zdjęcia wykonała mieszkająca w Paryżu Lola Banet. Za inspirację ponownie posłużyły smakowite nazwy i kształty torebek marki. W scenografii sesji zdjęciowej znalazły się rzeźby masła, łyżki czy puddingu, które będzie można obejrzeć w pop-upie Mandel.
Ewoluuje też logo marki – pozostaje proste, ale font pogrubiono. – Mandel zmienia się razem ze mną – mówi Monika Kalicińska, założycielka marki Mandel. – Pierwsza identyfikacja powstała osiem lat temu, kiedy byłam jeszcze architektką krajobrazu. Lubiłam klasykę i minimalizm. I taki był Mandel. W ciągu ostatnich lat zmieniły się mój gust i wyobrażenie o modzie, więc tej zmiany potrzebowały też logo i komunikacja. Przede wszystkim marka dorosła, stała się odważniejsza, bardziej bezkompromisowa. Ale wciąż ponadczasowa – podkreśla projektantka.
Pop-up marki Mandel w Warszawie
Autorką nowej identyfikacji wizualnej i konceptu kampanii jest Kaja Dobrzańska, założycielka kreatywnego kolektywu Good Goods Club. Samo logo pod kierunkiem Kai Dobrzańskiej przygotowała Ewa Kucharska. Kampania startuje wraz z otwarciem pop-up store’u 15 września 2023 roku. Wyjątkowe miejsce przy Nowym Świecie 2 w Warszawie będzie można odwiedzać do końca grudnia 2023 roku.
Odświeżone klasyki marki Mandel
Zmiany dotyczą także oferty Mandla. Do klasyków ze stałych linii dołączyły trzy nowe modele: Fortune Bag, Lotus Bag i Cannolo. W kilku bestsellerowych modelach, takich jak Dumpling, Almond, Mandel Bag czy Pouch, projektantka postanowiła zmienić skórę na jeszcze bardziej wytrzymałą i nowocześniejszą w wyglądzie. W nowych projektach zobaczymy, m.in. fakturę rafii, oryginalne okucia oraz odcienie, np. limonkową zieleń.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.