Kolekcja Tous dla wszystkich mam, doskonałych w swojej niedoskonałości
Z okazji Dnia Matki marka Tous przygotowała kampanię „To The Almost-Perfect Moms”. Towarzysząca jej kolekcja biżuterii to podpowiedź dla tych, którzy nie mają pomysłu, co kupić swojej mamie. Jak i dla tych, którzy świetnie wiedzą, co ucieszy każdą kobietę.
Świat się zmienia, a kobiety wciąż odczuwają presję doskonałości. Otoczenie, które wymaga od nich idealnego prowadzenia domu i wychowywania dzieci, wzorowej opiekuńczości i życiowej nieomylności. A przede wszystkim niezmordowanego udziału w codziennym, kobiecym rushmageddonie. Dziś wiemy, że nie da się we wszystkim zdobywać podium. Doskonała mama nie istnieje, mówi głośno znana, hiszpańska marka biżuteryjna Tous. I zaraz dodaje: ale za to każda jest wyjątkowa.
Ukłon dla mam z okazji ich święta
Tous kocha i rozumie kobiety. Od lat fundamentem oryginalności marki jest kreowanie poczucia żeńskiej wspólnoty na całym świecie. Z okazji zbliżającego się Dnia Matki (w Polsce obchodzimy go 26 maja, ale w wielu innych krajach w drugą lub ostatnią niedzielę miesiąca) Tous włącza się do podziękowań składanych wszystkim mamom. Zgodnie z etosem brandu, który piękna szuka nawet w tym, co inni uważają za niedoskonałe, marka przygotowała kampanię, która jest pokłonem złożonym najlepszym matkom. Czyli wszystkim.
Nowa kampania dla bohaterek codzienności
Kampania „To The Almost-Perfect Moms” pokazuje intymną chwilę mamy i dorosłego dziecka: wymianę czułości i niewinnych żartów, nawiązujących do dziecięcych wygłupów. Widać budowaną latami miłość i szacunek do siebie. Bohaterowie kampanii Tous – matka i syn – są doskonali. Ale nie w idealności, która jest nie do osiągnięcia. Są doskonali, ponieważ obydwoje są w stu procentach sobą – na swój własny, unikalny, jedyny na świecie sposób, tłumaczy Tous. Kampania „To The Almost-Perfect Moms” przedstawia wszystkie matki jako bohaterki codzienności. Są opoką i wsparciem dla swoich dzieci nie tylko w chwilach, o których się pamięta – podczas stawiania pierwszych kroków, utraty mlecznych zębów, pierwszych dni w przedszkolu, szkole, pierwszych samodzielnych wyjazdów i powrotów. Matki są przede wszystkim cieniami w prozie życia. Podporami dziecięcego świata. Wykonują codzienne, powtarzalne czynności, które jednak – jak przedstawione w kampanii wspólne z synem przygotowanie tortu – po latach układają się w czuły obraz mamy idealnej, wyjątkowej.
Odręcznie wykaligrafowane słowo
Każda mama jest najlepsza, bo nasza. Znamy ją sprzed narodzin, z czasów najbardziej intymnej bliskości, jakiej nie da się mieć z nikim innym. Dla większości z nas nawet pierwszymi wypowiedzianymi w życiu sylabami są właśnie te dwie, szczególne: „ma-ma”. W nowej kolekcji Tous słowo „mama” zostało odręcznie wykaligrafowane przez różne osoby. Następnie napis został odtworzony w srebrze próby 925, srebrze vermeil oraz w 18-karatowym złocie. Cała dedykowana mamom kolekcja inspiracje czerpie z organicznych kształtów świata przyrody, ale też z magii kosmosu i ze znaczeń ukrytych w znakach zodiaku, którym towarzyszy konstelacja Ursa Mayor, Wielka Niedźwiedzica, symbol marki, czyli ikoniczny miś Tous.
Biżuteria tak unikalna, jak ona
Nowa kolekcja Tous mieni się bogactwem pereł, diamentów, cieszących oko kolorów kamieni szlachetnych, które łączą się ze sobą, tworząc zaskakująco zróżnicowane i piękne kompozycje. Tak jak każda mama jest wyjątkowa, tak i biżuteria dla niej musi być niepowtarzalna. Zgodnie z filozofią Tous łatwo ją wzbogacić o elementy innych kolekcji marki, np. Alma Motif, Aelita czy Gregal. Do wyboru jest też kolekcja zegarków z serii D-Logo Fresh oraz reinterpretacja bestselleru D-Logo, a także akcesoria z bogatej oferty Audree. Pomysłowość majowej propozycji Tous, jej barwność i możliwość indywidualizacji, daje wielkie możliwości dobrania prezentu dla tej jednej jedynej kobiety na świecie. Jest też okazją do wyrażenia siebie dla każdej mamy, bez względu na jej wiek, styl, osobowość, zawód czy przyzwyczajenia.
Marka, która kocha kobiety
Mało kto wie, że młodzieńcza i energetyczna marka Tous zna kobiety od ponad 100 lat. Powstała w 1920 r. w Manresie w Hiszpanii, nieopodal Barcelony, jako warsztat zegarmistrzowski, który założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. Firma szybko rozszerzyła ofertę o biżuterię oraz o najbardziej poszukiwane dodatki. Dziś Tous posiada ponad 700 sklepów i jest obecna w 46 krajach. Oryginalną misję marki można zamknąć w zdaniu: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Radość podkreśla samo hasło marki: „We craft a world of joy”. Warto też wspomnieć, że owe credo przyświeca również działaniom społecznym firmy. Tous od lat angażuje się w ochronę środowiska, ale też rzemiosła, poprzez tworzenie miejsc pracy oraz szkolenia w utworzonej w 2018 r. Szkole Biżuterii i Rzemiosła Tous (ETJOA). Takie podejście to też odpowiedź na pytanie o źródło fenomenu, jakim jest niesłabnąca popularność Tous na całym świecie. Pomaga zrozumieć, czemu nawet najmniejszy element Tous budzi radość. I to nie tylko w momencie wręczania go w Dniu Matki – nieważne, kiedy obchodzonym – ale każdego dnia i przez długie lata.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.