Znaleziono 0 artykułów
03.11.2022

Nowe kosmetyki od YOPE i kampania SEXED.PL „Proszę dotykać”

03.11.2022
Fot. Materiały prasowe

Polska marka YOPE wypuściła kolejną linię do pielęgnacji okolic intymnych dla kobiet i mężczyzn. Nowe produkty wspiera kampania pod hasłem „Proszę dotykać”, która powstała we współpracy z Fundacją SEXED.PL.

W 2014 roku do sklepów trafiły pierwsze produkty marki YOPE. Polskie kosmetyki szybko podbiły serca konsumentów. Uwagę zwracał bowiem nie tylko ich naturalny skład i ekologiczne opakowania, ale też przystępna cena, a dziś także łatwa dostępność w drogeriach.

Teraz marka postanowiła rozszerzyć asortyment o kolejne produkty do pielęgnacji intymnej. We współpracy z Fundacją SEXED.PL powstała kampania „Proszę dotykać”, która ma zachęcać Polaków do odkrywania własnego ciała przez dotyk i pielęgnację.

Fot. Materiały prasowe

O okolice stref intymnych kompleksowo zadba zestaw trzech kosmetyków dedykowanych do codziennej pielęgnacji dla kobiet oraz jeden przeznaczony dla mężczyzn. Cała seria powstała oczywiście ze starannie dobranych składników naturalnych, które są odpowiednie dla wrażliwej skóry okolic intymnych. W ofercie znajdziemy łagodzące serum z dodatkiem probiotyku i różowego aloesu, olejkowy eliksir, który ukoi podrażnienia, oraz hydrofilowy olejkowy żel myjący wzbogacony kwasem mlekowym i kompleksem naturalnych olejków: macadamia, arganowy i ze słodkich migdałów. Dla mężczyzn zaś powstał płyn do higieny intymnej. Jego kluczowym składnikiem jest kompleks biofermentu z drożdży piwnych i ekstraktu z drzewa cedrowego, który łagodzi oraz przyspiesza regenerację.

Aleksandra Kupras
  1. Uroda
  2. Premiery urodowe
  3. Nowe kosmetyki od YOPE i kampania SEXED.PL „Proszę dotykać”
Proszę czekać..
Zamknij