W ramach nowej kampanii na jesień-zimę 2023 BIMBA Y LOLA zabiera nas w podróż do wesołego miasteczka, zapraszając do „świata jaskrawych kolorów, wibrujących kształtów i głośnej zabawy”. To ukłon w stronę przeszłości, kiedy to popularniejsza była zabawa na świeżym powietrzu niż przebywanie w świecie cyfrowym.
Grant James-Thomas i Ashley Munnus, którzy stworzyli kampanię w ramach serii Garden Club, po raz kolejny zabierają nas do analogowego świata i przypominają o czerpaniu radości z chwil, które dzieją się tu i teraz. Ich premierowa kampania skupia się przede wszystkim na torebce Pocket Bag, prezentując ją w nowej odsłonie.
Grant James-Thomas i Ashley Munnus przedstawiają torbę w kilku wersjach kolorystycznych. Fani klasyki mogą sięgnąć po Pocket Bag w kolorze czarnym lub szarym, natomiast znudzeni basikowymi dodatkami, po modele w intensywnej czerwieni lub w brązowo-białe łaty. Tak jak cała kampania, torby mają charakter retro i świetnie sprawdzą się nie tylko na wizytę w parku rozrywki. Idealnie dopełnią każdą miejską stylizację, a dzięki wielu zewnętrznym i wewnętrznym kieszeniom oraz wygodnym uchwytom będą odpowiednim wyborem do biura, na uczelnie albo wycieczkę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.