Oferta marki odzieżowej The Attico została rozszerzona o kolejny element kobiecej garderoby. Projektantki Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini w pierwszej kolekcji torebek „The last minute” prezentują projekty powstałe z myślą o aktywnych mieszkankach dużych miast.
Na wielbicielki torebek czekają modele o geometrycznych kształtach, inspirowanych formą znaku firmowego The Attico. Ich nazwy pochodzą od dni tygodnia lub pory dnia, wskazując na okazję, kiedy mogą być użyte. Jest to sugestia, ułatwiająca klientkom wybór odpowiedniej torebki, ale to kobiety decydują, czy połączą dzień z nocą, a dzień powszedni z weekendem.
„Monday” to duża shoperka, „Friday” - mini-torebka idealna na wieczorne wyjścia, „Saturday” to elegancka kopertówka, a „Sunday” posłuży nam na dzienne wypady. Kształt torebki „11 AM” układa się w zdekonstruowany kubełek w kształcie trapezu, „12 PM” przyda się, kiedy musimy spakować dużo rzeczy. „6 PM” to mały koszyk, a „8:30 PM” ponadwymiarowa kopertówka idealna na wieczorne wyjścia.
Wzornictwo torebek jest śmiałe i geometryczne. Modele powstały z satyny, skóry i zamszu, występujących w kolorach turkusu, zieleni, czerwieni, fuksji, czerni, kości słoniowej, srebra, złota oraz w naturalnych odcieniach piasku i orzecha laskowego.
Marka The Attico powstała w 2016 roku z inicjatywy mediolańskich projektantek Gildy Ambrosio i Giorgii Tordini, które połączyła miłość do blasku i przepychu. W ofercie marki znajdziemy kolekcjonerskie projekty w duchu glamour, nazwanym przez autorki „nowoczesnym vintage”.
Zdjęcia: Vito Fernicola
Stylizacja: Marc Goehring
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.