Po wakacjach jedni wracają do szkoły i na uczelnie, inni do swojego miejsca przy biurku. Z myślą o jednych i drugich platforma sprzedażowa Modivo przygotowała kampanie interpretujące „powroty” w bardzo stylowym wydaniu. Zobaczcie „Back to high school” oraz „Back to office”.
Tych, którzy oglądali kultowy serial „The Office”, nie trzeba przekonywać, że to właśnie w biurze powstają najciekawsze historie. Jak pokazuje kampania „Back to office”, na służbowym open spasie może wydarzyć się wszystko, od bitwy na poważne pozy po szalone tańce (a może to słynne piątkowe wejście w weekend?). W biurowej stylistyce z lat 90. modelki i modele prezentują m.in. kraciasty, różowo-czarny kostium Versace, szaro-beżowy zestaw od Tommy’ego Hilfigera i Tory Burch, sweter o butelkowej zieleni z dopasowanymi zielonymi spodniami w trawiastym odcieniu, pierzasty żakiet o morskiej barwie czy wysublimowane połączenie rodem z lat 70.: brązową marynarkę Notes du Nord z printowaną sukienką od Tory Burch i dużymi, pasującymi do zestawu okularami. Jednym słowem, sztywny biurowy dress code nie obowiązuje, a jedyną zasadą BHP jest hasło Modivo: „Wyrażaj siebie”.
Dla szczęśliwców, których wakacje nie ograniczają się tylko do 26 dni urlopu w roku, ale ustawowo trwają dwa miesiące, Modivo przygotowało nowy plan zajęć. Kampania „Back to high school” ustala zasady obowiązujące w modnej szkole w nowym semestrze. Króluje styl preppy w mocno kolorowym wydaniu. Przypomina bardziej ten amerykańskich „cool kids” z college’u, które kochają longsleeve’y, kurtki bejsbolówki i plisowane spódniczki przed kolano, niż grzeczne sweterki z dekoltem w serek. Zdecydowane kolory i „college’owy” sznyt to charakterystyczne elementy kolekcji takich marek, jak Polo Ralph Lauren, Lacoste i Tommy Hilfiger. Przez ramię zagląda im styl gwiazd Y2K – Paris Hilton, Britney Spears i Christiny Aguilery, które w tamtych czasach kochały welurowe dresy (a do tego sztuczne futra i spódniczki mini). Idealny strój na przerwę między lekcjami i stylową imprezę do znalezienia u takich marek, jak adidas, Juicy Couture albo Aeronautica Militare. Szykuj się, bo z zajęć z mody 2022 nie ma nieprzygotowań!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.