Najsłynniejsza odżywka świata RevitaLash. Nie tylko do rzęs
Niewiele produktów pielęgnujących urodę wywołało taką rewolucję, jak odżywka RevitaLash Advanced. Słynna czarodziejska pałeczka do rzęs ma już 17 lat. I choć od jej powstania wiele marek zdążyło opracować konkurencyjne produkty, RevitaLash pozostaje liderem w swojej kategorii. A także ikoną wśród kosmetyków, które w spektakularny sposób spełniają swoje zadania.
„Rzęsy tak mi urosły, że dotykały brwi”, „Po dwóch miesiącach stosowania stały się tak długie, że chciałam je podciąć”, „Nigdy dotąd nie miałam tak gęstych rzęs”, „Koleżanki pytały, czy to moje naturalne” – piszą na forach użytkowniczki RevitaLash. Dla wiernych fanek, ale i dla rozpoczynających dbanie o bujne rzęsy marka przygotowała dwa nowe zestawy wakacyjne.
Zaskakujące nowości RevitaLash
Jeden zawiera kultową odżywkę RevitaLash Advanced i dodatki Lash and Brow Masque – maskę do rzęs i brwi, a także dwa prezenty: zalotkę oraz limitowaną granatową kosmetyczkę. Drugi pakiet jest przeznaczony do pielęgnacji brwi. Składa się z odżywki RevitaBrow Advanced, maski do rzęs i brwi Lash and Brow Masque oraz dwóch prezentów: precyzyjnej pęsety i granatowej kosmetyczki z limitowanej serii.
RevitaLash nie tylko do rzęs
Początkowo marka RevitaLash – jak sugeruje nazwa – koncentrowała się na poprawie witalności rzęs. A właściwie na pobudzaniu do ich intensywnego odrastania, co widać już po trzech tygodniach aplikacji. Najlepszy efekt osiąga się jednak po 6 miesiącach regularnego stosowania (na co wystarcza jedno opakowanie produktu o zawartości 3,5 ml). Niezwykła popularność odżywki sprawiła, że jej producenci rozszerzyli ofertę. Do kultowego produktu (RevitaLash® Advanced) dołączyła odżywka dla osób o bardzo wrażliwych oczach (RevitaLash® Advanced Sensitive). Wkrótce zestaw RevitaLash powiększył się o linię produktów do brwi. W jej skład wchodzą wspomniana odżywka RevitaBrow® Advanced oraz maska dla zmęczonych i uszkodzonych brwi i rzęs Lash and Brow Masque.
Wydaje się, że kwestią czasu było powstanie produktów do włosów tej marki.
RevitaLash do włosów
Polki kochają długie i gęste rzęsy – czego dowodem jest niemijająca moda na noszenie sztucznych. W równym stopniu zależy nam na bujnych włosach. U większości z nas rosną one szybko, ale są cienkie. Dla takich właśnie pasm stworzona została pielęgnacja RevitaLash, której zadaniem jest dodawanie gęstości. Szampon (Thickening Shampoo) zwiększa grubość łodyg i działa leczniczo na skórę głowy. Odżywka (Thickening Conditioner) pogrubia pasma, a także nawilża je i wygładza, dzięki czemu lepiej się układają. Jest też pianka (Volume Enhancing Foam) - to łatwy w aplikacji produkt o lekkiej konsystencji. Stymuluje wzrost włosów oraz pomaga odbudować ich strukturę. Nadaje im połysk, dodaje objętości oraz zmniejsza wypadanie, co szczególnie ucieszy kobiety i mężczyzn marzących o zdrowo wyglądających, bujnych i mocnych włosach.
Miłosna historia RevitaLash
Nie każdy wie, jak ważna w historii marki RevitaLash była miłość. Za formułą odżywki stymulującej wzrost rzęs stoi Amerykanin, doktor nauk medycznych Michael Brinkenhoff, który opracował ją dla swojej żony, Gayle.
U Gayle Brinkenhoff zdiagnozowano raka piersi i po przebytej chemioterapii straciła wszystkie włosy, rzęsy i brwi. Doktor Brinkenhoff, chcąc dodać jej sił, szukał substancji, która pobudziłaby komórki włosów do wzrostu. I znalazł. Jak po latach opowiadał w wywiadach, już po kilku tygodniach eksperymentalnej kuracji rzęsy Gayle zaczęły odrastać, stawać się wyraźnie dłuższe i gęstsze. Informacje o spektakularnym efekcie produktu szybko rozniosły się wśród znajomych, a potem zaczęły przekazywać sobie tę informację coraz większe kręgi zainteresowanych. Zachęcony przez otoczenie doktor Brinkenhoff postanowił dopracować odżywkę. Przy pomocy utalentowanych chemików i kosmetologów udoskonalił jej skład i rozpoczął produkcję na szeroką skalę. Nazwę produktu – a potem firmy – wymyśliła Gayle; stworzyła ją ze słów: Revita („odnowa”) i Lash („rzęsy”).
Tajny skład produktów RevitaLash
Dziś formuły preparatów doktora Brinkenhoffa są pilnie strzeżone, a składnik odpowiadający za ich skuteczność, BioPeptin Complex, został opatentowany. Wiemy tylko, że produkty zawierają dodatek wyciągów roślinnych, peptydy, biotynę, lipidy oraz ekstrakt z zielonej herbaty, bogaty w pantenol, co pomaga odżywić, wzmocnić i zmiękczyć włosy, a zarazem chronić je przed uszkodzeniami i łamaniem. Skuteczność produktów, a także ich bezpieczeństwo potwierdzone zostały przez pięć niezależnych instytutów badawczych.
RevitaLash dla urody i zdrowia
Dziś odżywka, a także pozostałe produkty są dostępne w ponad 70 krajach świata. Cieszą zarówno osoby chore, jak i zdrowe, spełniają marzenia o pięknych rzęsach, brwiach i włosach. Ale nie tylko. Część dochodu ze sprzedaży RevitaLash jest przeznaczana na badania dotyczące raka piersi oraz na inicjatywy edukacyjne związane z chorobą. Marka zaangażowana jest w program Pink, którego cel stanowi szerzenie świadomości na temat raka piersi, także w Polsce.
Wyłączny dystrybutor RevitaLash w Polsce, firma Plazanet, od lat zaangażowany jest w akcje profilaktyki nowotworowej i pozostaje we współpracy ze stowarzyszeniami Amazonek. Jest też w stałym kontakcie z Michaelem Brinkenhoffem i jego dziećmi. Wszyscy są zaangażowani w rozbudowywanie marki, która wspiera siłę, nie tylko cebulek włosów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.