Znaleziono 0 artykułów
21.04.2019

Nowości od polskich marek na wiosnę 2019

21.04.2019
Fot. Christian Vierig/Getty Images

W tym sezonie polskie marki zabierają nas w dalekie podróże i inspirują się stylem vintage, ale nie rezygnują z tego, co najważniejsze: kobiecej klasyki. Wybraliśmy dziesięć nowości, na które warto zwrócić uwagę.

Re.Design

Sukienka Re.Design Reserved, cena 399,99 zł (Fot. Materiały prasowe)

– Moją uwagę od razu zwrócił nieoczywisty kolor tej sukienki – błękit złamany zielenią i bielą. To odcień Oceanu Atlantyckiego, nad którym robiliśmy zdjęcia – wspomina Małgosia Bela. Dyrektor Kreatywna „Vogue Polska”, która po raz pierwszy w historii wystąpiła w kampanii polskiej marki, błękitną sukienkę zalicza do swoich ulubionych projektów z kolekcji Re.Design. Sukienka zachwyca minimalistyczną formą i drapowaniami, które pięknie układają się na sylwetce.

Kierunek Kapsztad

Spodnie 303 Avenue, cena 550 zł (Fot. Materiały prasowe)

Polska marka 303 Avenue co sezon zabiera nas w niezwykłą podróż. Odwiedziliśmy już Marrakesz i Barcelonę. W tym sezonie przyszedł czas na Kapsztad. To tam Dennis Swiatkowski sfotografował pochodzącą z RPA aktorkę i modelkę Charlbi Dean Kriek. W kolekcji oprócz charakterystycznych kobiecych sukienek i spódnic znajdziemy projekty idealne na upalne dni. Spodnie Clifton to propozycja, która w ciągu dnia sprawdzi się w zestawie z topem i sandałami, natomiast wieczorem za sprawą oversize’owej marynarki i szpilek nabierze eleganckiego charakteru. 

Łapacz emocji

Naszyjnik Lilou, cena 317 zł (Fot. Materiały prasowe)

Jak zachować najpiękniejsze chwile na zawsze? Odpowiedź na to pytania znalazła marka Lilou, która od kilku lat oferuje klientom personalizowaną biżuterię i akcesoria. Wśród nowości marki na wiosenny sezon znajdziemy naszyjnik, który pozwoli skomponować własną kompozycję z zawieszek marki. A możliwości mamy ogromne. Pozłacane elementy możemy zestawić z medalikami z masy perłowej, która doda biżuterii wyrafinowanego charakteru.

W stylu vintage

Sukienka Madelle, cena 850 zł (Fot. Materiały prasowe)

Francuska elegancja i dziewczęcy urok sukienek Madelle sprawił, że projekty marki na stałe zagościły w szafach Polek. W najnowszej odsłonie marka dalej stawia na najwyższej jakości materiały, proponując jedwabne kreacje z przykuwającymi uwagę detalami. Zielony model w kropki to nowa odsłona kultowej sukienki Josephine. Do tego delikatne bufki, guziki oraz zalotne wiązania na rękawach.

Stacja Tel Awiw

Torebka Balagan Studio, cena 899 zł (Fot. Materiały prasowe)

Zrównoważona moda przestała być chwilowym trendem. Coraz więcej marek nie tylko wprowadza jej postulaty w życie, ale bierze także czynny udział w edukowaniu branży. Balagan Studio od początku swojego istnienia stawia na podejście odpowiedzialne, wykonując projekty u lokalnych rzemieślników. Kubełek Champagne to propozycja z nowej linii Balagan Uptown, w której znajdziemy projekty na specjalne okazje.

Ukryte pragnienia

Sukienka The Odder Side, cena 489 zł (Fot. Materiały prasowe)

Lekkie zwiewne sukienki, w których poczujemy się kobieco. Kultowe t-shirty z dekoltami na plecach, które będą pasować do szortów i obcisłych dżinsów. W tym sezonie w kolekcji The Odder Side znajdziemy odcienie ziemi, a także klasyczną czerń i biel. Naszą uwagę przykuła sukienka nawiązująca do klasycznego kimona. Luźny krój regulowany gumką w pasie skrywa wycięcia pod pachami, przez które można wyjąć ręce. Model dla kobiet poszukujących oryginalnej i zmysłowej kreacji na lato.

Bez trzymanki

Kostium kąpielowy MUUV, cena 289 zł (Fot. Materiały prasowe)

Czasy dominacji bikini minęły bezpowrotnie. Od kilku sezonów światowe i polskie marki w swoich propozycjach na lato sięgają po jednoczęściowe stroje, nawiązujące do stylu vintage. Biały kostium MUUV z kolekcji wiosna-lato 2019 to propozycja, która mimo braku ramiączek, perfekcyjnie podtrzymuje biust, dzięki gumie wszytej w górną część. W połączeniu z szortami będzie stanowił także świetną alternatywę dla topu podczas spacerów po plaży.

Go green

Kurtka Elementy, cena 369 zł (Fot. Materiały prasowe)

Elementy to kolejna polska marka, która stawia przede wszystkim na przejrzystą działalność. Klientki mają możliwość poznania prawdziwego kosztu produkcji kupowanych ubrań marki. Na sezon wiosna-lato 2019 projektantka marki, Marta Garbińska-Włodarczyk proponuje bluzki wykonane z delikatnej dzianiny, zakładane na zakładkę sukienki, kultowe już trencze, a także nowość w postaci krótkiej kurtki Telo. Dostępna w trzech wersjach kolorystycznych będzie ciekawym uzupełnieniem kobiecej szafy.

Dekolt x2

Top Le Brand, cena 550 zł (Fot. Materiały prasowe)

Styl vintage jeszcze do niedawna kojarzył się z szafą babci. Teraz w spektakularnym stylu powraca jako nieskończone źródło inspiracji. Top Lou z najnowszej kolekcji Le Brand to niezwykle zmysłowa propozycja. Głęboki dekolt z przodu odkrywa ramiona, a wycięcie z tyłu subtelnie odsłania plecy. To propozycja dla kobiet, które nie boją się pokazać odrobiny ciała.

Clog o’clock

Chodaki Roboty Ręczne, cena ok 300 zł (Fot. Materiały prasowe)

Przekleństwo młodości. Buty ortopedyczne mają szansę stać się hitem tej wiosny. Polska marka Roboty Ręczne w nadchodzącym sezonie poszerza swój asortyment o ręcznie robione chodaki. Wykonane z drewna i rosyjskiej skóry z czasem nabierają jeszcze bardziej szlachetnego charakteru. Będą stanowić idealny kontrast do romantycznych sukienek.

Katarzyna Pietrewicz
  1. Moda
  2. Selekcje
  3. Nowości od polskich marek na wiosnę 2019
Proszę czekać..
Zamknij