Najnowsze trendy, starannie wyselekcjonowane marki i ponad 60 sklepów do końca 2021 roku. Nowy koncept sklepów HalfPrice, będący częścią grupy CCC, jest już dostępny w Polsce. Twarzą kampanii została top modelka Anna Jagodzińska.
Koncept sklepów Halfprice jest idealnym rozwiązaniem dla wielbicieli światowych marek i łowców okazji. Dostępny od 4 maja w warszawskiej Galerii Północnej, wrocławskiej Wroclavii, szczecińskim Galaxy, tyskim Gemini Parku i polkowickim Parku Handlowym, oferuje prawdziwe perełki od znanych firm i projektantów, dostępne w okazyjnych cenach. Wśród nich ubrania, akcesoria do domu, dziecięce zabawki i sprzęt sportowy.
- Model off-price charakteryzuje się różnorodnością oferty pod względem asortymentu i dostępności marek o zaskakująco niskiej cenie. Jestem pewna, że „łowienie skarbów" stanie się pasją dla wielu nowych oraz od lat lojalnych klientów grupy CCC - mówi Malwina Winter, dyrektor komercyjny HalfPrice. - Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu, będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – dodaje Joanna Czyżewska, dyrektor sprzedaży.
Wejściu na rynek HalfPrice towarzyszy kampania, której bohaterką została polska top modelka Anna Jagodzińska. Sfotografował ją londyńczyk Anton Gottlob, wystylizowała Ewelina Gralak, a za kamerą stanął Daniel Jaroszek.
Do końca 2021 roku na terenie Polski ma powstać blisko 60 sklepów konceptu.
Więcej informacji o nowej sieci sklepów HalfPrice znajduje się na stronie www.halfprice.eu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.