Warszawski dom handlowy Vitkac otworzył pop-up Burberry i celebruje launch nowego modelu torebki Olympia. Projektant Riccardo Tisci stworzył dodatek, który odzwierciedla esencję kobiecości. W kampanii reklamowej wzięły udział piosenkarki FKA twigs i Shygirl oraz modelka Kendall Jenner.
Kolejna odsłona kultowej torebki Olympia ma kształt przylegającego do ciała półksiężyca Wykonana z najwyższej jakości skóry, produkowana we Włoszech torebka występuje w różnych rozmiarach, stylach i kolorach.
Aby uczcić premierę nowej torebki marka Burberry uworzyła stoiska typu pop-up„World of Olympia” m.in. w londyńskim Harrodsie, Galaxy Macau, nowojorskim Bergdorf Goodman, Shinsegae Centum w Busan w Korei Południowej i w Hong Kong Landmark. Pop-up powstał także w Polsce, w domu handlowym Vitkac.
W sklepach pojawią się nowe wariacje kolorystyczne, a wewnątrz każdej torebki będzie wygrawerowany numer edycji.
Do kampanii reklamowej Riccardo wybrał kobiety, które uosabiają siłę i piękno kobiecej energii.
„Riccardo ma talent opowiadania historii poprzez swoje kolekcje. To było niesamowite doświadczenie pracować z tak kreatywnym zespołem” - powiedziała wokalistka FKA twigs.
„Jestem bardzo dumna, że mogę być częścią kampanii, która celebruje kobiety” - dodała modelka Kendall.
„W tej kampanii naprawdę mogłam wyrazić inny aspekt mojej kobiecości” - wtórowała im raperka Shygirl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.