Guess już po raz trzeci z rzędu zaprosił przyjaciół i ambasadorów marki do swojej oazy tuż u progu festiwalu Coachella. Na tegorocznych wydarzeniach w kompleksie Compound, które zwiastowały wprowadzenie na rynek nowej linii Guess Jeans, gościła m.in. Lila Moss.
Coachella, jeden z najbardziej znanych festiwali muzycznych i wydarzenie zrzeszające artystów z całego świata, to również okazja dla firm, aby spotkać się ze swoimi ambasadorami i zaprosić ich do udziału w rozmaitych wydarzeniach towarzyszących. Jedną z marek, które pojawiają się na festiwalu, jest Guess.
Po raz kolejny już Guess zorganizował wyjątkową oazę Compound, umiejscowioną tuż obok festiwalowego terenu Coachelli. Akcja powstała z inicjatywy Nicolaia Marciano, a jej skala z roku na rok jest coraz większa. Tym razem wydarzenie promowało nową linię Guess Jeans jako amerykańskiego pioniera stone-wash.
W wyjątkowym kompleksie Compound o podniebienie gości zadbali prywatni szefowie kuchni, a w strefie wellness można było poddać się masażom i innym aktywnościom relaksacyjnym. Pierwszego wieczoru na terenie kompleksu odbyła się kolacja inauguracyjna, a kolejnym dniom towarzyszyły koncerty i występy DJ-ów. W piątek rodzina i przyjaciele Guess Jeans bawili się przy muzyce DJ-a Pee.Wee „Andersona Paaka”, Kaytranady, Freddiego Gibbsa oraz Hayesa Bradleya. Podczas niedzielnego koncertu zamykającego wydarzenie wystapili Nav oraz Metro Boomin, który promował swój singiel i nowy album.
Wśród gości Compound znaleźli się między innymi: Lila Moss, Bretman Rock, Anastasia Karanikolaou, Harry Jowsey, Rickey Thompson, J Balvin, Ice Spice, Luka Sabbat, David Dobrik, Quenlin Blackwell, Madeline Argy, Lil Baby oraz Devon i Sydney Carlson.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.