W tym roku lato w Paryżu zapowiada się wyjątkowo. Miasto przyciąga uwagę całego świata dzięki Igrzyskom Olimpijskim i Paralimpijskim. Marka Omega będąca oficjalnym chronometrażystą igrzysk prezentuje inspirującą kampanię, która celebruje ducha sportowców i urok francuskiej stolicy.
Tegoroczne Igrzyska Olimpijskie i Paralimpijskie zbliżają się wielkimi krokami. Już 26 lipca ulice Paryża wypełnią się sportowymi wydarzeniami, gwarem i emocjami. Omega kontynuuje swoją olimpijską tradycję i po raz 31. będzie pełnić funkcję Oficjalnego Chronometrażysty. Nie bez powodu organizatorzy zawodów zdecydowali się powierzyć to zadanie szwajcarskiej marce. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz zaawansowanej technologii urządzenia Omega precyzyjnie dokumentują każdą sekundę rywalizacji.
Kampania marki Omega celebruje olimpijczyków
Z okazji igrzysk marka zaprezentowała międzynarodową kampanię, której narracja zbudowana jest wokół Paryża i olimpijskich sportowców. Zabytki, symboliczne obiekty i najbardziej charakterystyczne dla miasta miejsca stają się sportową areną, na której sportowcy rywalizują o swoje marzenia. Dwunastu ambasadorów marki, pochodzących z różnych zakątków świata i rywalizujących w różnych dyscyplinach sportowych, uosabia wartości Omega – precyzję, doskonałość i determinację.
Co więcej, na czas trwania igrzysk marka planuje stworzyć azyl dla sportowców i wybranych gości. Dom, zlokalizowany w samym sercu Paryża, za dnia będzie miejscem odpoczynku i śledzenia sportowych wydarzeń, a wieczorem zamieni się w strefę świętowania. Nie jest to pierwsza taka inicjatywa twórców marki. Pierwszy Dom Omegi zainaugurowano podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.