![Kolekcja Opening Ceremony x Yoox](/uploads/repository/opening_cermeony_x_yoox/opening-ceremony-x-yoox--editorial-images-3.jpg)
Kolorowe topy i kolarki w klimacie athleisure, bluzki z bufiastymi rękawami i krótkie sukienki w groszki stworzone do tego, by nosić je z masywnymi martensami lub kowbojkami. Dyrektorzy kreatywni Kenzo i założyciele Opening Ceremony zaprojektowali dla platformy Yoox kapsułową kolekcję, idealną na wszystkie letnie festiwale.
Humberto Leon i Carol Lim poznali się jeszcze na studiach. Szybko zostali przyjaciółmi, ale pierwszą dekadę w świecie mody spędzili osobno – Leon był dyrektorem działu projektowania w GAP i w Burberry, a Lim pracowała jako konsultantka. W 2002 roku postanowili połączyć siły, zakładając multibrandowy butik Opening Ceremony, który najpierw działał w Nowym Jorku, a następnie doczekał się fillii w Tokio, Londynie i Los Angeles.
![Kolekcja Opening Ceremony x Yoox](/uploads/repository/opening_cermeony_x_yoox/opening-ceremony-x-yoox--editorial-images-2.jpg)
![Kolekcja Opening Ceremony x Yoox](/uploads/repository/opening_cermeony_x_yoox/opening-ceremony-x-yoox--editorial-images-1.jpg)
Słynący z kolorowej estetyki Leon i Lim, którzy od 2011 roku pełnią także funkcję dyrektorów kreatywnych Kenzo, zostali tym razem zaproszeni przez platformę Yoox do stworzenia kapsułowej kolekcji ubrań. Złożona z ośmiu elementów, stanowić ma zbiór fasonów, które wystarczają do zbudowania ciekawych i praktycznych sezonowych stylizacji. Znalazły się w niej więc zarówno motywy sportowe, elementy retro, kwiatowe wzory i dziewczęce detale, jak chociażby dekolty typu serce, czy bufiaste rękawy. Kolekcję można kupić od poniedziałku, 10 czerwca, wyłącznie za pośrednictwem Yoox.com.
![Kolekcja Opening Ceremony x Yoox](/uploads/repository/opening_cermeony_x_yoox/opening-ceremony-x-yoox--editorial-images-4.jpg)
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.