Marka Skims wypuściła kolekcję strojów kąpielowych. W kapsule „Swim” znalazły się nowatorskie projekty, takie jak rękawiczki kąpielowe czy… kostium do jazdy na rowerze. Gwiazdą kampanii została córka Michaela Jacksona, Paris Jackson.
Lato zawitało do marki Skims. W ofercie znalazły się funkcjonalne i nowoczesne stroje kąpielowe. Pojawią się też nowe mikro-modele bikini, takie jak Micro Triangle Top i Micro Tanga Bottoms. Klientki będą wybierać spośród 23 sylwetek, które będzie można dowolnie miksować. Wprowadzono także soczyste odcienie Marble white i Taffy pink.
Kim Kardashian, założycielka marki, kontynuuje eksperymenty z nowymi technologiami i materiałami. Do kolekcji „Swim” wykorzystano nylon pochodzący z recyklingu. Brand dba także o różnorodność. Rozmiarówka zaczyna się na XXS a kończy na 4XL.
Gwiazdą kampanii została Paris Jackson. 24-letnia córka króla popu, ma już za sobą pierwsze sukcesy w świecie modelingu. Pojawiła się w takich magazynach jak „Vogue” czy „Harper’s Bazaar”, a w 2020 roku wystąpiła na pokazie Jeana Paula Gaultiera obok supermodelek Belli i Gigi Hadid, Iriny Shayk i Karlie Kloss.
– Znam Kim od jakiegoś czasu i zawsze podziwiałam jej styl. Udział w najnowszej kampanii Skims, to dla mnie magiczny moment. Uwielbiam tę markę, a praca przy tej sesji była bardzo zabawna – zdradziła Paris.
Kolekcja będzie dostępna od 28 lipca wyłącznie na Skims.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.