Paryskie dziewczyny w kampanii The Odder Side jesień-zima 2019-2020
Juny Breeze jest właścicielką sklepu internetowego z modą vintage. Julie Jean Baptiste pracuje jako DJ-ka, a w wolnym czasie tworzy własną muzykę. Nadja Ghanek to psycholożka, która pomaga imigrantkom w znalezieniu pracy. Wraz z 17 innymi paryżankami nie tylko wzięły udział w najnowszej kampanii The Odder Side, ale też opowiedziały, za co najbardziej kochają francuską stolicę.
– Podczas trzech intensywnych dni pracy zakochałyśmy się 20 razy. W tych silnych kobietach i w Paryżu – mówią o realizacji najnowszej kampanii założycielki The Odder Side. Francuska stolica stała się dla polskiej marki drugim domem. Otwarty w czerwcu zeszłego roku w Paryżu butik świetnie prosperuje, a paryżanki pokochały niewymuszony charakter projektów Brygidy Handzelewicz Waclawek i Justyny Przygońskiej.
Najnowsza kampania The Odder Side to hołd złożony nie tyle Paryżowi, ile jego mieszkankom. Niektóre się w nim urodziły, inne przyjechały tu, by realizować swoje marzenia. Pracują jako artystki, naukowczynie i psycholożki. Mają odmienną wizję kobiecości. To właśnie ich różnorodność stała się punktem wyjścia do stworzenia serii analogowych zdjęć „Girls of Paris”.
Każda z bohaterek projektu ma na sobie swoją ulubioną rzecz z najnowszej kolekcji The Odder Side. Modelka Alizée Gamberini pozuje na ulicach Paryża w dopasowanej sukience z charakterystycznym dla marki wycięciem na plecach. Aktorka Annabelle Belmondo ma na sobie jasny sweter z alpaki i dzianinową spódnicę midi. Juny Breeze – kurtkę z surowego dżinsu. Oprócz tych projektów w najnowszej odsłonie The Odder Side znalazło się miejsce dla spodni z wysoką talią, sukienek maksi uszytych z jedwabiu oraz koszul z szerokim rękawem. Równie prosta i ponadczasowa jest paleta kolorystyczna, która oscyluje wokół przygaszonych beżów, kości słoniowej, brązów i szarości, przełamywanych gdzieniegdzie intensywnym kobaltem i czerwienią.