Pete Davidson kontynuuje karierę w modelingu – został twarzą najnowszej kampanii H&M. Kolekcja odzieży męskiej promowana przez komika podkreśla silny związek między modą a pewnością siebie, której partnerowi Kim Kardashian zdecydowanie nie brakuje.
H&M stworzył świeżą kolekcję, która celebruje pewność i swobodę wyrażania siebie – to zaproszenie do odważnej zabawy modą, wystosowane przez Pete’a Davidsona, który znany jest z szalonych stylizacji. 27 kwietnia marka wypuściła dwa 30-sekundowe spoty promocyjne, utrzymane w komediowym tonie. W jednym z nich papuga komplementuje koszulkę Pete’a, który omyłkowo odpowiada na zaczepki idącemu obok mężczyźnie. W drugim spocie widzimy komika w poczekalni dentystycznej.
– Współpraca przy tej kampanii była wspaniałym doświadczeniem i świetną zabawą. Ubrania są wygodne i świetnie się noszą, co uwielbiam w H&M – powiedział Davidson. Również Henrik Nordvall, dyrektor biznesowy ds. odzieży męskiej H&M, z wielkim entuzjazmem mówi o wspólnym przedsięwzięciu. – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Pete Davidson został twarzą naszej kampanii. Pete uosabia wszystko, co H&M kocha w nastroju męskiej odzieży, czyli pewność siebie, zabawność i indywidualność. Inspiruje mężczyzn na całym świecie, aby nie bali się kreować swoim strojem pięknych momentów – zapewnia Nordvall. Marka zapowiada też nowy etap w modzie, w którym królować będzie przebojowość i indywidualizm, a tradycyjne kody powoli mają przestawać obowiązywać.
Kampanią H&M Davidson stawia kolejne kroki w branży mody. W 2019 roku Pete wziął udział w pokazie Alexandra Wanga, a rok później w kampanii projektanta. W 2021 roku wystąpił z kolei wraz z Machine Gun Kellym w klipie zapowiadającym kolekcję Calvina Kleina.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.