Nowa kampania marki Lilou
Czym jest dla kobiety biżuteria? Pięknym dodatkiem uzupełniającym stylizację, ale często też akcesorium, które sprawia, że nawet od najprostszego stroju nie sposób oderwać wzroku. O tym, że biżuteria może nas ubierać, przekonuje najnowsza kampania pierścionków marki Lilou.
– Zależało mi, aby pokazać, że każdy z pierścionków ma ukryte znaczenie, a razem tworzą spójną rodzinę i w grupie mają jeszcze większą moc. Motywy natury, kosmosu, emocje – to wszystko odnajdujemy w kolekcji pierścionków Lilou – mówi autor zdjęć i dyrektor generalny marki Mateusz Motyczyński.
W najnowszej kampanii Lilou oglądamy pierścionki z kilku kolekcji marki. Tym, co je łączy, jest nieszablonowy sposób prezentacji. Inspiracją dla zdjęć były dynamiczne ulice Nowego Jorku lat 50. oraz najsłynniejsze plakaty i grafiki z tamtego okresu. Przestrzenią zawładnęły dłonie – uchwycone w ruchu prezentują najpiękniejsze pierścionki polskiej marki. Zdjęcia podkreślają, że styl nie kończy się na ubraniu, a piękna biżuteria może być czymś więcej niż tylko ozdobą. Dynamiczne przedstawienie dłoni oraz pozy, które przybierają, przywołują scenki uliczne, sytuacje z dnia codziennego oraz relacje międzyludzkie.
Pierścionki Lilou zdobią palce niczym ubrania, a ich styl definiuje osobowość i energię noszącej je kobiety. Błysk kamieni szlachetnych, elegancja pereł, kolory złota i srebra podkreślają różnorodność każdej postaci. Tak jak w kampanii, można je dowolnie ze sobą łączyć, tworząc własne, unikatowe kompozycje.
Każdy z pierścionków Lilou jest autorskim projektem twórczyni marki – Magdaleny Mousson-Lestang. Ich niezwykły styl sprawia, że dla kobiet stają się czymś więcej niż biżuterią. Są wyrazem siły i ekspresji oraz talizmanami niosącymi piękne emocje i wartości.