W luksusowych wnętrzach hotelu Bellotto odbyła się pierwsza w historii prezentacja projektów marki Spadiora. Wśród nich znalazły się zarówno te doskonale znane, jak jedwabne chusty, od których Marta-Lech Maciejewska zaczęła przygodę z modą, jak i nowości.
Marta Lech-Maciejewska zaprezentowała kolekcję flagowych produktów Spadiora – najwyższej jakości jedwabnych apaszek. To pierwszy press day w historii marki, podczas którego premierę miały również nowości: apaszki „Usta” oraz „Duma”, a także model „Fauna”, który oprócz akcesorium pełni też rolę gry planszowej.
Zgromadzeni na wydarzeniu goście mieli również okazję podziwiać kolekcję ubrań i strojów kąpielowych w deseniach apaszek oraz szereg akcesoriów: poduszki, opaski, gumki, filiżanki czy plannery. Nie zabrakło też propozycji dla mężczyzn w postaci krawatów i much. To jednak nie koniec niespodzianek.
Wyjątkowe wnętrza warszawskiego hotelu Bellotto ozdobiły też trzy obrazy, które wykonano innowacyjną metodą z wykorzystaniem AI. Prezentowane na nich ponadczasowe dzieła nie tylko urozmaicono motywami z apaszek Spadiora, ale i wizerunkiem właścicielki marki oraz jej bliskich. Co jednak najważniejsze, są one spójne z przesłaniami, jakie niosą ze sobą poszczególne projekty marki. Wkrótce do galerii dołączy kolejne siedem obrazów.
Goście marki Spadiora sztukę mogli chłonąć nie tylko zmysłami wzroku i dotyku, ale również słuchu. Wydarzenie umiliła muzyka na żywo płynąca prosto z harfy. Utwory w jakie się układała są symbolem kobiecej siły i niezależności.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.