W 1976 roku Kazimierz Sawicki otworzył w Lublinie pierwszy salon i pracownię. Dziś Savicki jest jedną z najszybciej rozwijających się marek jubilerskich w Polsce. Teraz luksusowy salon otwarto w Warszawie.
Podczas otwarcia salonu w Warszawie goście mogli porozmawiać z ekspertami marki Savicki o najnowszych trendach jubilerskich i zobaczyć pierwszy w Polsce VIP Room, w którym można dokonać zakupu wyselekcjonowanej biżuterii o najwyższych parametrach technicznych.
Marka swoje salony projektuje tak, by przełamać barierę między klientem a sprzedawcą. Centralnym punktem salonu w warszawskiej Arkadii jest stół TryOn® służący do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta.
Savicki jako pierwsza marka w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione u nas białe szafiry oraz czarne diamenty. Teraz stworzyła kolekcję obrączek partnerskich: – Oprócz tradycyjnych pierścionków zaręczynowych i obrączek ślubnych, poszerzyliśmy ofertę o obrączki partnerskie Sign of Love. To alternatywa dla par, które świadomie rezygnują z tradycyjnego ślubu, ale wciąż chcą wyrazić miłość i oddanie – mówił Tomasz Osman, prezes i współwłaściciel marki Savicki.
Dochód ze sprzedaży kolekcji „Kluczyki do szczęścia”, której ambasadorami zostali znani aktorzy i aktorki, zostanie w całości przekazany na rzecz Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.