Jennie, koreańska gwiazda K-pop związana z Chanel od 2017 roku, dołącza do grona ambasadorek torebki Chanel 22: Lily-Rose Depp, Margaret Qualley i Whitney Peak. W kampanii promującej wersję mini it-bag francuskiego domu mody piosenkarka zabrała duet fotografów Inez & Vinoodh na ulice Seulu.
To czwarta odsłona kampanii torebki Chanel 22, w której za sprawą ambasadorek marka łączy swoje DNA z popkulturowym kodem młodego pokolenia. W czwartej odsłonie kampanii duet Inez & Vinoodh stworzył historię bazującą na stylu i osobowości Jennie. Dzięki niej stolica Korei Południowej stała się – po Los Angeles, Nowym Jorku i Palm Springs – kolejnym miejscem, do którego zaprasza nas Chanel w swoich kampaniach.
Znana na całym świecie 27-latka jest głosem swojego pokolenia. – Inez i Vinoodh nazywali mnie „swoją dziewczyną”. Było to dla mnie bardzo rozluźniające, bo widzą mnie jako młodą kobietę, a nie Jennie w świetle reflektorów. Jako członkini Blackpink nieustannie jestem w centrum uwagi, ale te zdjęcia dokładnie oddają to, kim naprawdę jestem – wspomina piosenkarka współpracę na planie kampanii Chanel.
Jennie nie bez powodu została twarzą torebki Chanel 22. Reprezentuje jej nowoczesność, styl kosmopolitycznej i żywiołowej młodości, chwytającej wszystko to, co świat ma do zaoferowania.
Wideo promujące kampanię będzie miało premierę 3 kwietnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.