Platforma PRM prezentuje kampanię „Warsaw Affair” i stacjonarny concept store
Warszawa nie przestaje zaskakiwać. Miłość do miasta pełnego energii i kontrastów wyraża kampania „Warsaw Affair”. Platforma PRM łącząca modę streetwearową i luksusową równolegle otwiera pierwszy stacjonarny concept store w Fabryce Norblina.
PRM trudno zamknąć w ramach. To więcej niż sklep, multibrand czy platforma e-commerce. Założyciele pragnęli stworzyć klub, miejsce spotkań, przestrzeń, w której odnaleźliby się fani awangardowej mody, indywidualiści, ludzie świadomi siebie i swojego stylu. Dziś nie oznacza to jedynie zainteresowania modą, lecz szeroko pojętym stylem życia – designem, kulturą, sztuką.
Punktem wyjścia stało się połączenie mody luksusowej z miejskim stylem. Za sprawą marek premium high fashion i streetwear nieustannie się przeplatają. Wszystko zaczęło się od sneakersów, które opanowały modne ulice. Trend podchwycili projektanci, lansując specjalne edycje butów sportowych. Z czasem coraz więcej elementów codziennego stylu przeniknęło na wybiegi.
PRM poszukuje, wybiera i oferuje klientom właśnie takie niezwykłe projekty – z metką wyselekcjonowanych światowych marek, z limitowanych kolekcji, z ekskluzywnych dropów. To nie masowo wyprodukowane przedmioty, lecz obiekty kolekcjonerskie dla sneakerheadów i nie tylko.
W zgodzie z hasłem #ItThePrimeChoice PRM oferuje ubrania i dodatki kultowych marek: MM6 Maison Margiela, Rick Owens, Ambush, JW Anderson, Kenzo, Represent, Common Projects, oY-3, adidas Originals, A Bathing Ape, Marcelo Burlon, Heron Preston, A.P.C., Undercover, Filling Pieces, Drole de Monsieur czy Sporty & Rich. Wiele z nich jest dostępnych w Polsce wyłącznie w PRM.
„Prime Choice” funkcjonuje nie tylko jako slogan. Wyznacza kierunek rozwoju PRM, stanowi manifest radości życia, oznacza bezkompromisowe podejście do mody i nie tylko. „Prime Choice”, czyli to, czego pragniesz najbardziej, dotyczy stylu oraz innych obszarów – designu, sztuki, muzyki. Podejmowanie świadomych wyborów czyni członków społeczności PRM wyjątkowymi. Wyróżnia ich otwartość na eksperymenty, wrażliwość na piękno, chęć życia w zgodzie ze sobą.
Fani PRM inspiracje czerpią z modnej ulicy – to tam dostrzegają trendy, tam wyczuwają zmieniającą się estetykę, tam wyłapują nowe nurty. Właśnie dlatego nowa kampania brandu powstała w Warszawie. – Warszawa, pełna energii i kontrastów, stała się sceną naszej najnowszej jesiennej kampanii. Pod hasłem „Warsaw Affair” zdradzamy otwarcie naszego pierwszego stacjonarnego butiku PRM.com – w samym sercu miasta, które – tak jak PRM – nieustannie uwodzi, angażuje i nie przestaje zaskakiwać – mówi Kaja Wrzeszcz, Dyrektorka Marketingu. Pierwszy stacjonarny butik PRM powstał w Fabryce Norblina, gdzie bije serce stolicy. Tu dziedzictwo spotyka się z nowoczesnością – na zabytkowym terenie stworzono innowacyjną przestrzeń łączącą doświadczenie zakupowe z kulturą, gastronomią i miejskim życiem. W concept storze znajdziemy nowe kolekcje takich marek jak Marine Serre, Martine Rose, Andersson Bell, Ottolinger czy Coperni, które słyną z wiralowych projektów, oryginalnej wizji, niepokornych dyrektorów kreatywnych.
W kampanii oglądamy Warszawę oczami fotografa Stanisława Bonieckiego – w stolicy stare spotyka się z nowym, klasycyzm z modernizmem, PRL z Polską AD 2024. A co się nosi? Modę płynną płciowo, ubrania inspirowane estetyką vintage, denim w każdej postaci. Uwagę zwraca miks trendów – do dziewczęcych balerin nosi się skarpetki, do it-bags – jeansy, do garnituru sneakersy. W końcu to od nich zaczął się romans mody miejskiej z luksusową.
Zdjęcia: Stanisław Boniecki @bobrowiec
Wideo: Domink Rosiński, Kacper Godlewski @dominikandkacper
Stylizacja: Kasia Mioduska @kasiamioduska
Makijaż: Iza Kućmierowska @izakucmierowska
Włosy: Adrian Własiuk @adrianwlasiuk
Modele: Erin Harrison @erinrruby, Delta van Melle @deltavanmelle
Casting: Karolina Vavra @karolonavavra
Produkcja: MALVA Production, Vlad Mykhnyuk @valdmykhnyuk
Marka: Karolina Marzec @fuzya_kahlo, Kaja Wrzeszcz @kajawrzeszcz // @prm__com
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.