Tommy Hilfiger i Shawn Mendes rozpoczynają wieloetapową współpracę pod tytułem „Play It Forward”, którą rozpoczyna kampania na lato 2022 „Classics Reborn”. Jej twarzą został kanadyjski piosenkarz, natomiast Tommy Hilfiger zadeklarował darowiznę w wysokości miliona dolarów w celu zrównoważenia wpływu na środowisko światowej trasy koncertowej Mendesa.
Kampania „Classics Reborn” została sfotografowana przez Craiga McDeana i przedstawia Shawna Mendesa w najnowszej kolekcji „1985 Program”. Piosenkarz pozuje w kultowej koszulce polo 1985 wykonanej z organicznej bawełny. Ma na sobie również ekologiczny dżins, który został wyprodukowany w 20 proc. z bawełny pochodzącej z recyklingu poużytkowego i wymagał zużycia mniejszej ilości wody i energii elektrycznej na etapie wykańczania. Całość stylizacji uzupełniają wyselekcjonowane bestsellerowe ubrania Tommy’ego Hilfigera.
Użycie bawełny organicznej w kapsułowej kolekcji pozwoliło zmniejszyć ekwiwalent dwutlenku węgla o około 48 proc. i uniknąć 692 ton jego emisji. Jest to ilość odpowiadająca 641 lotom w jedną stronę z Londynu do Nowego Jorku dla jednego pasażera.
Aby wzmocnić partnerski przekaz, podczas nadchodzącej trasy Mendesa „Wonder: The World Tour”, piosenkarz będzie nosił ekologiczne, szyte na miarę ubrania amerykańskiej marki, zaś Tommy Hilfiger przekaże milion dolarów na działania mające na celu złagodzenie i zrównoważenie wpływu trasy Mendesa na środowisko. Znaczna część tej kwoty zostanie przeznaczona na regeneracyjną uprawę bawełny.
– Shawn to nie tylko wszechstronnie utalentowany muzyk, lecz także głos nowej generacji, która doskonale rozumie potrzebę działania. Łącząc siły z Shawnem w edukowaniu i wprowadzaniu innowacji, możemy rozbudować i przenieść naszą podróż ku zrównoważonemu rozwojowi na jeszcze wyższy poziom – mówi Tommy Hilfiger.
– Tommy i jego kultowa marka, inspirują mnie od zawsze. Nie mogę się doczekać uczenia się od siebie nawzajem, a zarazem odkrywania, jak kreatywność i wyobraźnia mogą pozytywnie wpływać na branżę modową. Cieszę się, że będę mógł dzielić się tym, co oznacza dla mnie bardziej zrównoważone życie – dodaje Shawn Mendes
Punktem kulminacyjnym partnerstwa będzie wspólna kolekcja kapsułowa, która zadebiutuje wiosną 2023 roku. W linii połączony zostanie ponadczasowy styl marki z innowacyjnymi materiałami oraz tkaninami pochodzącymi z recyklingu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.