W modzie dawno przestało chodzić wyłącznie o narzucane odgórnie schematy, rygorystyczne podejście do trendów i relację, w której branża była dyktującym warunki drapieżcą, a konsument ślepo podążającą za nimi ofiarą. Największym trendem (jeśli nadal chcemy używać tego słowa) stał się indywidualizm. Projektanci wręcz zachęcają do tego, by ich kolekcje interpretować na wiele sposobów, a do sezonowych tendencji podchodzić wybiórczo i świadomie. Pochwałę własnego głosu głosi także polska marka butów L37, której komunikat jest wyjątkowo wyraźny: #DOITYOURWAY.
„Daj kobiecie odpowiednie buty, a podbije świat” – mówiła Marylin Monroe. Hasło to zdaje się być wyjątkowo bliskie twórcom marki L37, którzy w najnowszej kampanii zachęcają do tego, by nie bać się słuchać własnego głosu, także w modzie. Spinając najnowszą komunikację wizerunkową hasztagiem #DOITYYOURWAY, kładą nacisk na niezależność wyboru, indywidualizm i świadomą konsumpcję mody.
Najnowsza kolekcja L37 to nie tylko modele, które można dowolnie (i nierzadko zupełnie przekornie) stylizować na wiele sposobów. To przede wszystkim propozycje, które mają łączyć wysmakowany design z funkcjonalnością, elegancję z wygodą, a klasykę z detalami, które podbiją serca wszystkich fanek nieoczywistych rozwiązań i największych trendów sezonu. Coś dla siebie znajdą w niej zarówno miłośniczki ponadczasowych fasonów, jak i fashionistki. Obok siebie w kolekcji występują bowiem botki w jasnym kolorze i z praktyczną, grubą podeszwą, ale też propozycje z biżuteryjnymi elementami i wysokie kozaki z lycry. Zróżnicowana jest także paleta kolorystyczna, która nie ogranicza się wyłącznie do przewidywalnej czerni, bieli i brązu, ale wzbogacona została o butelkową zieleń, fiolet i bordo.
Kampania #DOITYOURWAY to jednak nie tylko fotografie Pawła Fabijańskiego, artysty wizualnego, laureata nagrody Cannes Lions. To także społeczność zintegrowana pod nazwą #TeamL37. Złożona z silnych, utalentowanych i podążających wytyczoną przez siebie życiową i zawodową ścieżką kobiet gotowych na podbój świata.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.