Gospodynie programu o przedsiębiorczych ludziach poszukujących swojej zawodowej drogi otwierają nowy sezon rozmową z współzałożycielką i zarządzającą kultową dziś marką Kubota. To Alina Sztoch, prawniczka, która marzyła o zostaniu dyrektorką klubu piłkarskiego, działała w produkcji filmowej, a w końcu zrobiła karierę w biznesie. Wraz ze wspólnikami doprowadzili w 2018 roku do reaktywowania starej marki produkująca klapki i z synonimu kiczu uczynili kultowe, kupowane przez tłumy akcesorium. Do dziś pod jej kierownictwem firmie udało się wejść na giełdę, wkroczyć z produktem do największej sieci dyskontowej w Polsce, czy być partnerem Netflixa oraz Coca-Coli. Rozmowa o marzeniach, inspiracjach i chwytaniu momentu, otwartości na inność i potrzebie nieskrępowanej pracy wyobraźni. O tym, że sukces marki opartej na unikalnej koncepcji marketingowej jest o emocjach, a nie o produkcie i co z tym ma wspólnego Gombrowicz oraz absurdalne poczucie humoru.
Partnerem piątego sezonu podcastu „Moja Droga” jest marka Range Rover.
Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.