Dziś „Wehikuł Harel” oddala się tylko trochę, bo wraca do roku 2023, którym trząsł cichy, acz szeroko komentowany luksus. Bez względu na to, czy ujęty w kostiumach filmowych, czy strojach wprost z sali sądowej, quiet luxury pojawiał się w zestawieniach najgorętszych trendów, budząc ambicje do wydawania pieniędzy na niewidoczne. Koniec końców, i tak wygrała torebka za 79 zł, zmiatając bezlitośnie konkurencję.
Podcastu „Wehikuł Harel” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube
Przygotowując odcinek, korzystałam z następujących źródeł:
- https://amp.theguardian.com/fashion/2016/sep/17/vetements-stylist-lotta-volkova
- https://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2024-ready-to-wear/miu-miu/slideshow/collection
- https://www.pradagroup.com/en/brands/miu-miu.html
- https://www.vogue.com/article/data-but-make-it-fashion
- https://www.refinery29.com/en-us/2023/03/11303716/fashion-trends-shopping-data-made-lapuerta
- https://dupeshopbeauty.com/
- https://www.thecut.com/2023/10/remain-calm-phoebe-philo-is-finally-launching-her-own-brand.html
- https://www.phoebephilo.com/en_eu/b-jan-jun-2025
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.