Balenciaga zamienia tradycyjny pokaz mody w grę wideo. Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w którym zostanie zaprezentowana najnowsza kolekcja marki, ujrzy światło dzienne już 6 grudnia.
W czasie pandemii dyrektorzy kreatywni domów mody wznoszą się na wyżyny kreatywności. Kiedy Gucci postawiło na prezentację w formie miniserialu, Balenciaga odpowiada grą wideo. W wywiadzie dla WWD, twórcy marki ogłosili, że kolekcja na sezon jesień-zima 2020-2021 zostanie pokazana w specjalnym projekcie „Afterworld: The Age of Tomorrow” (premiera: 6 grudnia o 14:00).
Balenciaga zaprosi widzów w przyszłość, gdzie relacje między naturą a przemysłem nie będą tak skomplikowane jak są obecnie.
To nie pierwszy raz, kiedy luksusowe marki sięgają po gry. Gdy w 2019 roku Louis Vuitton podpisał umowę z „League of Legends”, głównego bohatera „ubrał” dyrektor artystyczny marki, Nicolas Ghesquière. Nie jest tajemnicą, że specjaliści zaczynają obawiać się o losy tradycyjnych tygodni mody. Czy branża znajdzie schronienie w świecie wirtualnym już na dobre?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.