Znaleziono 0 artykułów
09.03.2024
Artykuł partnerski

Moda na krawędzi: pokaz Converse na fasadzie legendarnego budynku

09.03.2024
(Fot. Materiały prasowe)

To było wydarzenie, jakiego Warszawa jeszcze nie widziała. Promując swoją najnowszą kolekcję sneakersów De Luxe pod hasłem Edge of Style, marka Converse zorganizowała pokaz mody dosłownie na fasadzie kultowego Domu Towarowego Braci Jabłkowskich. Spektakularny performance był połączeniem sztuki, tańca, akrobatyki i odwagi.

Pokaz mody Converse na fasadzie Domu Towarowego Braci Jabłkowskich

(Fot. Materiały prasowe)

Marka Converse lubi zawieszać sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Jednak tym razem przeszli samych siebie. 29 lutego zaskoczyli wszystkich zaproszonych gości oraz przypadkowych przechodniów, którzy zatrzymali się, niedowierzając temu, co właśnie widzą. Równo o godzinach 11:00, 13:00, 18:00 i 20:00 z dachu Domu Towarowego Braci Jabłkowskich rozwinęły się kotary z logo Converse oraz hasłami promującymi najnowszą kolekcję De Luxe. Ale to był dopiero początek. Tuż za nimi tę samą drogę pokonały modelki w spektakularny sposób prezentujące najnowsze modele butów Converse.

(Fot. Materiały prasowe)

Akrobatki i tancerki przyczepione do specjalistycznych uprzęży pod okiem profesjonalistów dosłownie przeszły po fasadzie legendarnego budynku. Mało tego – wykonywały przy tym choreografię z elementami tańca i akrobatyki, a nawet tańca na szarfach, jeszcze bardziej potęgującą wrażenie nierealności. Wszystko po to, by w jak najbardziej nietuzinkowy sposób oddać charakter jednej z najbardziej zaskakujących kolekcji Converse. Osoby biorące udział w pokazie wystylizowane były przez Kacpra Kujawę w ubrania zaprojektowae przez Mateusza Jarmułę, twórcę marki JARMULA.

– Razem z marką Converse, stworzyliśmy spektakl, w którym widz może poczuć, że granice fizyki nie istnieją. Tak samo w modzie, jesteśmy niejako trzymani w ramach przez środowisko, ale to od nas zależy ostatecznie jak daleko przesuniemy nasze granice. Zarówno Converse jak i moja marka mają to zapisane w swoim DNA. W tym przypadku ciężkie buty świetnie zgrały się z nową kolekcją marki, która stawia na sprany denim i techniczne materiały, co nadało awangardowego i futurystycznego charakteru  – mówi projektant.

 

Jeszcze bliżej doświadczenia na krawędzi

(Fot. Materiały prasowe)

Po powalającym show każda z modelek przeszła wprost z fasady do znajdującego się naprzeciwko Warsaw Sneaker Store przy ul. Chmielnej, gdzie zorganizowano pop-up marki Converse. Tam mieliśmy okazję przyjrzeć się bliżej kolekcji butów De Luxe, a także spersonalizować swoje modele własnoręcznie wykonanymi ozdobami z charmsów, koralików i zawieszek. Wszystko po to, by podkreślić własny styl i odważyć się dzięki niemu na jeszcze więcej.

(Fot. Materiały prasowe)

Ale jak to w Converse – atrakcje na tym się nie zakończyły. Od godziny 16:00 chętni goście mogli zapozować fotografowi Kubie Owczarkowi w profesjonalnej sesji fotograficznej. Zdjęcia będą nie tylko modową pamiątką, lecz także dowodem na to, że wielki performance Converse wydarzył się naprawdę.

(Fot. Materiały prasowe)

Najgorętsze trendy w kolekcji Converse De Luxe

Converse to marka, która od dekad tworzona jest z myślą zarówno o sportowcach, jak i o fanach mody. To dla nich wspina się na wyżyny kreatywności, by wspólnie wykreować niepowtarzalny styl, który pomoże nam wyrazić siebie. Najnowszą kolekcją De Luxe marka rzuca wyzwanie stylowym prowokatorom i ryzykantom, którzy swoimi modowymi eksperymentami uwielbiają przesuwać granice.

Trzy najnowsze modele łączą w sobie skrajności: najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu, klasykę i awangardę. Ikona marki Converse, model Chuck 70, przeszedł transformację, by wejść na wyższy level unikatowego stylu. Przede wszystkim każdy z nowych modeli wyróżnia się podwyższoną platformą, co, jak pokazały światowe tygodnie mody, będzie trendem obowiązującym zarówno w sezonie wiosenno-letnim, jak i jesienno-zimowym. Podobnie sprawa ma się z kwadratowym noskiem, który jest szczególnie pożądany w eleganckich modelach butów, jednak właśnie jesteśmy świadkami tego, że trend dotarł również do streetwearu.

Nowe modele Converse De Luxe

(Fot. Materiały prasowe)

Pierwszy z modeli to ikoniczny model Chuck 70 w wersji dla odważnych. Nowy Converse Chuck 70 De Luxe Heel został podniesiony nie tylko na platformie, lecz także na masywnym obcasie. Nadaje on butom niezwykle rockowego, zadziornego charakteru. By je wystylizować, trzeba mieć w sobie pierwiastek buntownika.

(Fot. Materiały prasowe)

Kolejną nowością w wyjątkowym portfolio Converse jest Chuck 70 De Luxe Wedge, czyli Chucki na stylowej platformie. To kolejny trend z wybiegów, który projektanci Converse stylowo zaadaptowali do sportowego obuwia.

(Fot. Materiały prasowe)

Ostatnią nowością jest model Converse Chuck 70 De Luxe Squared. Wyróżnia go geometryczny design oparty na ostro ściętych krawędziach podeszwy. Nadaje im to futurystycznego, nietuzinkowego charakteru. Zmienione za sprawą geometrii proporcje nadają klasyce zupełnie nowy wyraz.

Światowa kampania Edge of Style

Warszawski pokaz mody Converse na fasadzie Domu Towarowego Braci Jabłkowskich był lokalną odsłoną światowej kampanii Edge of Style. W jej ramach marka nawiązała współpracę z genialnymi artystkami, których kreatywność idealnie wpisuje się w wartości brandu. Wśród nich są projektantka biżuterii Martine Ali oraz projektantki mody Feng Chen Wang i Isabel Marant. Każda z nich słynie z kreowania nowych trendów i wyznaczania estetycznych kierunków mody. Ikoniczny Chuck Taylor już niebawem stanie się dla nich punktem wyjścia do zdobywania kolejnych szczytów modowej kreatywności.

Ewelina Kołodziej
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Moda na krawędzi: pokaz Converse na fasadzie legendarnego budynku
Proszę czekać..
Zamknij