Tuż przed majówką warto zadbać o kondycję skóry twarzy i sięgnąć po odżywczy krem. Polecamy też nowo otwarty warszawski concept store oraz dobrą książkę o relacjach rodzinnych. A inspiracji dostarczy niezwykły obiekt, przywrócony do sprzedaży przez markę Louis Vuitton.
Design: Kultowy Bed-Trunk od Louis Vuitton
Podczas tygodnia designu w Mediolanie Louis Vuitton nie tylko wprowadził nowe elementy do kolekcji Art of Living, lecz także zaprezentował współczesną interpretację kultowego obiektu z 1865 r., zaprojektowanego przez twórcę marki.
Bed-Trunk, czyli składane łóżko, które zapewniało wygodę i mieściło się w poręcznym kufrze, było przebojem wśród XIX-wiecznych podróżników i zostało opatentowane przez Georgesa Vuittona, syna Louisa, w 1885 r. Dziś po premierze w mediolańskim sklepie Garage Traversi wraca do oferty marki. Ekscentryczny obiekt w walizce pokrytej charakterystycznymi monogramami został subtelnie unowocześniony – jest lżejszy, łatwiejszy w użyciu, ale wciąż zachowuje tradycyjny wygląd, który podkreślają dodatki – bukowy stoliczek do zamontowania na krawędzi kufra czy wygodna poduszka do ustawienia pod dowolnym kątem.
Moda: Baletki od COS
Lekkie, elastyczne i eleganckie baletki odbiegają stylem od klasycznych modeli. Zamiast owalnego noska mają trójkątny czubek, zamiast stonowanych kolorów – ceglastą czerwień. A do tego perforację, która sprawia, że te zabudowane buty przyjemnie się nosi nawet w ciepłe dni. Rozkoszna kokardka stanowi zwieńczenie całego projektu.
Ten model butów marka COS włączyła do swojej wizerunkowej linii COS Atelier. Wpisuje się on w najgorętsze trendy sezonu wiosna-lato 2024, a jednocześnie pozostaje komfortowy i uniwersalny. Sprawdzi się z podwiniętymi jeansami, lekką sukienką, oversize‘owym garniturem.
Uroda: Wielofunkcyjna kostka do mycia zero waste Ziemia Soap for Gloab
W tygodniu, który rozpoczął się od Dnia Ziemi, myślimy o dobrych nawykach i drobnych gestach, które przysłużą się środowisku. Inspiruje nas #jedengestdlaplanety marki Soap for Gloab, która zachęca do rozstania się z plastikowymi opakowaniami w łazience na dobre. Z tej okazji wypuszcza niebiesko-zieloną Kostkę 2w1 Planeta Ziemia, która pełni funkcję zarówno szamponu do mycia włosów i skóry głowy, jak i kosmetyku do mycia ciała. W składzie nawilżający ekstrakt z alg morskich – spirulina. Zapakowana w biodegradowalny woreczek po zużyciu nie pozostawi po sobie śladu. I o to chodzi w ekologicznym życiu.
Miejsce: PRM Concept Store
W warszawskiej Fabryce Norblina otwarty został PRM Concept Store. Platforma online pod tą nazwą, dostępna w 12 krajach, zapewnia selekcję luksusowych marek, a wśród nich rzeczy związanych ze światem sztuki i kultury. Znajdziecie tu projekty Maison Margiela, Ricka Owensa, Kenzo, marek Carhartta, adidas Originals, New Balance. W Warszawie w przestrzeni liczącej 600 mkw. obok ubrań znajdziemy sztukę, design, kulturę – na przykład strefęwinylową. Nie bez powodu twarzą marki został Jakub Józef Orliński. – Jakub w naturalny sposób przeplata dwa ważne dla nas światy – kulturę z „najwyższego C” oraz codzienność miasta, połączone pasją do życia w pełni – podkreśla Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM.
Pielęgnacja: Krem Bora Barrier Drunk Elephant
Zmęczona i przesuszona skóra twarzy po zimie potrzebuje solidnego wsparcia. Marka Drunk Elephant opracowała krem z kompleksem lipidów, ceramidów, naturalnych minerałów i silnych antyoksydantów. Formuła z prostym składem opartym na wartościowych elementach, stosowana jako baza codziennej pielęgnacji, skutecznie poprawia barierę ochronną skóry. Efekty widoczne są już po pierwszym zastosowaniu – krem trwale nawilża, a jednocześnie ujędrnia i łagodzi. Produkt jest w pełni wegański i został stworzony ze składników pochodzenia naturalnego. Jego opakowanie jest ekologiczne i do wielokrotnego stosowania.
Książka: „Matcha Talks” Julii Izmalkowej
33 historie odsłaniają trudne psychologicznie momenty rodzicielstwa. Twórczyni kanału „Psychomama” Julia Izmalkowa w swoim charakterystycznym, bezkompromisowym stylu na czynniki pierwsze rozbiera powtarzane przez wielu mechanizmy rządzące rodzinnymi relacjami. Wytyka kalki i konwenanse, kwestionuje maski, dekonstruuje mity. Jej intencją jest zmiana perspektywy i uzdrowienie relacji, które powinny opierać się na autentyczności oraz szczerej komunikacji. Publikacji towarzyszy 100 ilustracji autorstwa Fergusa O'Hare'a.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.