Bracia Kacperczyk nie boją się wyróżniać z tłumu. Muzycy zostali ambasadorami marki Carrera w Polsce. Uosabiają ideę unikalnego stylu, indywidualizmu i śmiałości.
– Nigdy nie baliśmy się być sobą. W czasach szkolnych organizowaliśmy festiwale, graliśmy w swoich zespołach, robiliśmy rzeczy, które zawsze chcieliśmy robić. Nie zwracaliśmy uwagi na to, że komuś nie podoba się to, jak wyglądamy, czy to, co robimy. Zostało nam to do dziś – powiedzieli bracia Kacperczyk w wywiadzie dla Vogue.pl.
Maciek i Paweł Kacperczyk sami ustalają zasady. Dumnie reprezentują polską scenę alternatywną, nie bojąc się eksperymentów z innymi gatunkami. Właśnie to czyni ich wyjątkowych. Duet indywidualistów, artystów pełnych pasji, którzy pozostając wiernymi sobie, odważnie sięgają po marzenia.
Bracia Kacperczyk twarzami globalnej kampanii Carrera #DRIVEYOURSTORY
Bracia Kacperczyk zostali częścią globalnej kampanii marki Carrera, która została stworzona z myślą o kreowaniu własnej historii – życiu w zgodzie ze sobą, spełnianiu marzeń, wykorzystywaniu swoich możliwości. – Uważamy, że w dzisiejszych czasach twórczość sama się nie obroni. Liczą się również osoby, które za nią stoją, ich wygląd, poglądy, sposób wypowiedzi. Okulary to bardzo wdzięczne akcesoria. W modelach marki Carrera czujemy się świetnie, dlatego zdecydowaliśmy się na tę współpracę – dodali bracia w wywiadzie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.